Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Мишел Обама убеди хранителни компании да намалят калориите в продуктите си

5 коментара

Американският отрасъл на хранително-вкусовата промишленост е поел ангажимента да намали калориите в продуктите си, за да даде възможност на американците да избират по-здравословна храна. Новината съобщи първата дама на САЩ Мишел Обама, която е начело на кампания за здравословен живот, предаде Франс прес. 

Асоциацията "Партньорство за по-здрави Съединени щати", на която Мишел Обама е почетен председател, е подписала споразумение с фондация, обединяваща около 80 от най-големите хранителни производители и вериги супермаркети в страната. Съгласно договореността членовете на тази фондация поемат ангажимента да предлагат по-малко калорични храни, да променят, ако е възможно, рецептите на продуктите си, така че да намалят калориите в тях, и да намалят размерите на порциите, като по този начин помогнат на американците да консумират по-малко калорична храна.

Според фондацията до 2015 г. ще бъдат намалени 1500 милиарда калории от американските продукти.

Първата дама на САЩ смята, че това обещание е важна стъпка в предоставянето на американците на избор на по-здравословен живот.

Около 32 процента от децата и юношите в САЩ са или затлъстели, или с наднормено тегло. Близо 20 процента от децата между 6 и 11 години  и 18 процента от тийнейджърите между 12 и 19 години страдат от затлъстяване.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Але&Со
    #6

    за нефтените кризи е, че американците не се побират в обикновени автомобили. Затова масово минават на псевдоджипове-катафалки със двоен разход на бензин.

  2. Сашо Величкин
    #5

    известни още като ЗИС Нещо друго встрани от темата?Относно: Една от причинитеАвтор: Але&СоПолучено на: 18 Май 2010 10:44за нефтените кризи е, че американците не се побират в обикновени автомобили. Затова масово минават на псевдоджипове-катафалки със двоен разход на бензин.

  3. me
    #4

    Да вземат да си намалят количеството ГМО в храните, пък мое и да получат къде по-добър резултат.

  4. Boomadafaka
    #3

    gleda blagotworitelnostta, wurshi gluposti deto ne j razbira akula.

  5. Crusader
    #2

    Или превода не е точен или Медияпул отново цитира някакви полу-легитимни източници.Не съществува "фондация", която обединява хранителни вериги от супермаркети в САЩ.Колкото то напъните на мисис Обама, както всичко направено дотук от нейния самовлюбен съпруг, тоаве е чиста проба популситка кампания, коато има за цел да спечели доверието на най-бедните американци.От цитираните в статията проценти затлъстели деца, 90% са от най-ниската социална група, които в повечето случаи живеят на социални помощи.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.