Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Мобилно приложение iLoveBulgaria с кампания за българския туризъм на Аполония 2017

Създателите на приложението смятат да обхванат ключови туристически места в страната

0 коментара
Мобилно приложение iLoveBulgaria с кампания за българския туризъм на Аполония 2017

Началото на кампания за представяне на българския туризъм бе дадено на празниците на изкуствата Аполония 2017 в Созопол. Посетителите на феста до края на седмицата могат да се запознаят на щанда на платформата с възможностите на мобилното приложение iLoveBulgaria, чиито създатели са инициатори на кампанията. Тя ще продължи до края на септември и ще обхване ключови туристически места в София, Варна и други градове.

За няколко месеца от пускането му, iLoveBulgaria е привлякло над 40 000 последователи в социалните мрежи. Посетителите на Аполония 2017 ще се запознаят с пълния капацитет на платформата, чрез която вече над 15 000 потребители намират информация и я използват за навигатор до любими кътчета в България.

Мобилното приложение iLoveBulgaria предлага навигация до обектите, пълна текстова, снимкова и видео информация за тях, както и възможност за различни игри и томболи с много награди.

Новата функционалност “Места”, показва най-посещаваните от ползващите платформата обекти. Ако посетят туристическите места и сканират техните табели, потребителите ще помогнат за допълнителното им популяризиране. За чужденците е добавена рубрика "Полезна информация“, в която могат да научат интересни факти и да получат съвет за пълноценно пътуване в България. Мобилното приложение е достъпно на 13 езика.

Чрез платформата може да бъдат споделени в социалните мрежи любими туристически дестинации за по-широкото популяризиране на България. iLoveBulgaria предлага информация и за хотели и ресторанти с оценки и отзиви на други потребители на приложението.

На входа на всички 1800 включени в платформата обекти е разположена информационна табела с логото на iLoveBulgaria за специално генериране на QR код. Нужно е само той да бъде сканиран чрез приложението и туристите на място ще получават повече информация за обекта. Същевременно сканирането дава възможност за участие в много игри, промоции и томболи с примамливи награди.

iLoveBulgaria e разработено с цел да рекламира страната ни като целогодишна туристическа дестинация. Приложението стартира със “100 национални туристически обекта” в партньорство с Министерството на туризма. Иновативното маркетингово решение за българския туризъм се обогатява непрекъснато с нови интересни дестинации и езици. В него има информация за всички природни, исторически и културни забележителности в България. Платформата също така дава възможности за реклама на различни видове бизнес.

Мобилното приложение е дело на английската технологична компания "Хорайзън Сфтуер Салюшънс" (Horizon Software Solutions), основана от българския инженер Веселин Василев, която вече е разработила същите платформи за Франция, Япония и Австралия.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.