Мтел избра "Карат" за медийна агенция

Комуникационната агенция "Карат" е избрана от Мтел да работи по медийната стратегия на телекома през 2015 г. Останалите номинирани за обслужващи агенции са били "Майндшеър", "Юнивърсъл Медия", Медия Ес" и "О Ем Ди", всяка от които с опит и възможност за ексклузивност за работа в сектора на телекомуникациите.

Конкурсът е протекъл в два етапа, на финала след оценка на финансови и качествени критерии е предпочетена "Карат". Процедурата е проведена по вътрешни правила за търгове и в нея са участвали експерти от различни звена на "Мобилтел" и компанията майка "Телеком Аустрия", както и световният консултант в областта на медийното одитиране и експертиза при провеждането на конкурси за медийни агенции – "Медия Пат Нетуърк" (Media Path Network).

"Използваната методология даде възможност да се оцени бизнес потенциалът на всяко едно от предложенията и осигури прозрачност при анализа на данните. Също така, приложеният подход гарантира проследяване на изпълнението на поетите ангажименти в бъдещ период“, коментира Мария Миланова, изпълнителен директор за България на "Медия Пат".

"Финалният избор на обслужваща агенция се базира на разумния баланс между добре дефинирана стратегия и стремежът ни да оптимизираме ефективността на медийните ни инвестиции в настоящата икономическа обстановка“, коментира Петя Стоянова, директор "Маркетинг комуникации“ в Мтел.

Споделяне

Още от Бизнес

Трябва ли да се отворят ресторантите?