Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

На ред е смяната на шефове в държавния воден транспорт

8 коментара

Смяната на ръководствата в агенции и дружествата към Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията продължава вече във водния транспорт. След като бяха отстранени старите шефове в автомобилния и железопътния транспорт сега с постовете си се разделят шефовете на Изпълнителна агенция “Морска администрация“ и Държавното предприятие “Пристанищна инфраструктура, съобщиха от ведомството.

Още не е решено кай ще наследи на ръководния пост в морската администрация освободения Николай Апостолов. Това ще стане ясно по-късно през седмицата.

За пристанищната администрация обаче вече е ясен новият шеф. Това е Евгени Москов. Той е заемал редица постове в областта на корабоплаването, пристанищната инфраструктура, спедицията и логистиката. Завършил е Висшето военноморско училище "Н. Й. Вапцаров" във Варна, а по-късно и специалност "Икономика и управление на транспорта" в Университета за национално и световно стопанство – София, сочи биографичната му справка.

В новия Управителен съвет на ДП "Пристанищна инфраструктура" влизат и Стефан Нейчев и Мирослав Миланов.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

8 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. първи клас
    #9

    А нямало чистки !? Да напишат за какво ги освобождават !! Бибитко уволнява наред само дето няма нито един подготвен кадър който да наследи уволнените. Хора не ви ли писна с всяко управление да започваме от първи клас. Сега ще чакаме новите директори да се научат после да се уядат и чак след това евентуално да направят нещо полезно.

  2. втори клас
    #8

    Николай Апостолов го уволниха, защото е за прокуратура и съд. Защото даде единствения ни спасителен кораб под наем на неизвестна фирма с таван на отговорност 5000 лева, която го съсипа и не плати наема на държавата. И съответно когато моряците от "Толстой" се издавиха миналата година нямаше с какво да ги спасяват.Защото не си изпълняваме задълженията като член на Международната морска организация. Защото когато ни направиха одит Апостолов и тогавашния министър се опитаха да го скрият от обществото, защото ни казаха в прав текст, че вече не сме морска държава.

  3. трети клас
    #7

    За сведение на "втори клас",документите на "Перун" ги е разписвал навремето Венци Иванов.Не пиши за неща ,като не си ги видял черно на бяло.Спрете да си чешете езиците ,а се почешете някъде другаде........

  4. любопитен
    #6

    Може ли някой да ме светне защо ДП "Пристанищна инфраструктура" се намира в София?

  5. бай Мето
    #4

    Нормално е да бъдат в София и Морска Администрацияа специалистите да бъдат от Варна,Бургас и Русе защото там е морската наука,институти,учебни заведения,квалификационни,тренировъчни и спасителни центрове.Там са и основните менингови фирми за износ на специалисти/не бръснари/Те определят дали сме морска държава,а не някой текущ софийски чиновник.

  6. черно море 2001/12/3
    #3

    Чрез държавната фирма "Задгранлес" ЕООД в ликвидация, в която Минков е бил управител, и "Браво шипинг" двамата са членове на съвета на директорите на "Гора АД" АД. Любопитното в регистрацията на "Гора" АД е, че съдружник в нея е и Стопанска и инвестиционна банка. Същата, в която шеф бе приятелят на Иван Костов Славчо Христов, известен още и като собственик на ресторанта "Олимп", дал име на приятелския кръг на синята власт.

  7. четвърти клас
    #2

    За сведение на трети клас Апостолов е разрешил плаването на "Перун" като шеф на МА - Бургас, след като от Варна са отказали категорично да направят това. Наградата - шефско място в ИАМА. А след това кой според тебе е подписал продължаването на договора? Като ще се чешеме, да е качествено. Кой е накарал екипажа на "Перун" да предаде провлачвания обект въпреки задълженията на наемателя, вместо да се продаде на търг и да се съберат вземанията на държавата и моряците?

  8. пети клас
    #1

    В такъв случай нека кажем, че специално за "Перун" имаше проверка от прокуратурата по писанията от БУЛСАР и Моряшкия професионален съюз. Тази проверка завърши с отказ от образуване на предварително прозводство за отдаването на кораба под наем. Това което се пише и казва е прах в очите на безпросветната тълпа.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.