Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Над 3.3 млн. лв. в социални проекти е вложила "Лидл" за пет години

2 коментара
Над 3.3 млн. лв. в социални проекти е вложила "Лидл" за пет години

Над 3.3 млн. лв. в десетки социално значими проекти, дарения и спонсорства е вложила търговската верига "Лидл България" за периода от 2017 до 2021 г., сочи първият доклад на българска компания в сектора на търговията, който анализира въздействието от своята корпоративна социално отговорна дейност върху обществото.

Документът е изготвен от консултантската компания PwC България като представя и задълбочен анализ на реалното въздействие от социалните инвестиции върху живота на хората.

Според оценката на социалната дейност на "Лидл България" показва, че 163 222 души са придобили или усъвършенствали своите умения благодарение на инициативите на компанията, а при 98 950 има промяна в качеството на живот. Едновременно с това, 156 756 души смятат положителната промяна за значителна, а при 94 350 души е настъпила трайна трансформация в начина на живот. В анализирания период 2017 – 2021 г., основните социално отговорни инициативи, дарения и спонсорства, реализирани от компанията, са насочени в посока здравословно хранене и спорт, учене и развиване на таланти и подкрепа на местните общности.

"Преди 5 години очертахме стратегията и целите на нашата социална отговорност в подкрепа на обществото. Определихме ги на базата на проучване, което показа какво е важно за хората, за да водят един пълноценен начин на живот. Именно към важните за тях неща фокусирахме нашите усилия и насочихме социално отговорните си инициативи. За да анализираме как и в каква степен сме повлияли върху живота на хората, направихме тази оценка", коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България". По думите ѝ резултатът сочи, че социалните вложения на компанията имат реална и дълготрайна стойност за обществото. "Много хора са променили нагласите си, придобили са нови умения и за много от тях всичко това е довело до подобрение в качеството на живот. Това ни радва изключително много и ни мотивира още повече да продължим усилията си в тази посока и да допринасяме за пълноценния начин на живот на хората в страната", допълва тя

"Това е първата оценка на социално отговорните активности, която създаваме за българска компания. Сигурен съм, че този анализ е от голямо значение както за "Лидл България", така и за нашия пазар като цяло. Докладът не само ни доближава до световните практики за изследване и оценяване на корпоративната социална дейност на компаниите, но също така е и съществена крачка в посока преминаване от чисто количествено определяне на приноса към обществото, към разбиране на реалното въздействие от социалните инвестиции на компаниите. С други думи към оценка на качествените промени, до които те водят", посочва в съобщението Савин Дянков, старши мениджър "ESG услуги" Югоизточна Европа, PwC.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. SILENCE
    #2
    Отговор на коментар #1

    Прави първата верига - да е българска, да не скубе производителите и да ценообразува с уважение към клиентите. Ако успееш да го направиш при мутренската "съдебна" система, която имаме ...

  2. Godzibager
    #1

    За 2018 (сега е 2022) приходите на Lidl са 934 834 000 лв. Авторите на статията нека да си направят сметка колко средства са изнесени извън БЪЛГАРИЯ, за да си позволят да им признаят каквито и да било социални инвестиции. Истината е проста: повечето цени тази бакалия е постигнала с извиване на ръцете на българските производители и търговци, а за да изчезне тази порочна практика са необходими още три големи вериги и тогава ще заживеем в новата нормалност.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.