Общинска проверка установи 194 билборда в столицата, поставени без договори за наем със Столичната община, съобщи главният архитект на София Петър Диков в сряда. На всички рекламни табла има данни за фирмите, които ги стопанисват, уточни той.
Други 228 билборда са без данни за фирмата, която ги стопанисва и без сключени договори за наем с общината.От установените 43 фирми - собственици на рекламните билбордове, само 19 са със сключени договори за наем със Столичната община. И при част от тях са били регистрирани поставени билбордове без договор за наем, които общо са 49. Внушителният брой на незаконните билбордове е установен, въпреки че една от първите акции на кмета Борисов бе да свали рекламното пано на Азис.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
5 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Абе бате ви Бойко не се ли биеше в гърдите още преди първите избори, че незабавно ще свали незаконните билбордове. И какво стана - само ги установяват! Като в МВР-то - не доказваме престъпленията, а само обявяваме кой е бандит!
я прочетете тукhttp://www.sedembg.com/158/page10.htm
има няколко съвсем законни, но заедно с грозните павилиони около тях препречват тротоарите и всеки ден се препъваме в тях.
Трябва този артикул да изчезне от Бг. Но няма да стане. Защото е Бг - тук всичко се продава.
В никоя държава циганията на рекламата не е стигнала тези колосални размери. Вместо чисти паркове и дървета - на всяка ламариненан ограда има плакати, които не са билбордове, но са места за поместване на реклама. Някой печели от това, а защо за да трупа пари - София, а и всички останали градове, трябва да заприличват на цигански катун - шарен и скъсан, кичозен и грозен.