Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Над 700 души се возят в нощния градски транспорт в София през уикенда

2 коментара
Над 700 души се возят в нощния градски транспорт в София през уикенда

От пускането на нощния градски транспорт на 7 април до 26 септември са продадени 73 389 билети за пътуване. Най-използваните от 4 линии Линия 2 – Обеля-Студентски град и Линия 1 - от Люлин до Младост. Това се разбира от отговори на Центъра за градска мобилност, цитирани от “Дневник” в петък.

 

Най-натоварените вечери са между петък и събота и събота срещу неделя, когато средно се возят малко над 700 граждани. През седмичните нощи броят им е малко над 300.

 

Билетът за нощния градски транспорт струва 2 лева, като се продава от контрольор само на първата врата на влизане в автобусите. С един билет може да се пътува неограничено във всяка от линиите. Тестовият период на услугата приключва в края на годината, като след това общинският съвет трябва да направи анализ на резултатите и да прецени дали да я продължи и по кои линии.

 

В първия месец на услугата са продадени 19 678 билета, а пред май 14 208. През юни, юли и август – средно около 12 500, а от началото на септември до 26 септември продадените нощни карти са 10 424 бр, посочват от "Център за градска мобилност".

 

Линията от Обеля до Студентски град се използва от между 4000 до 5000 пътници, като от началото на септември броят им е 3664. Почти толкова са се возили и от Люлин за Младост. Другите две линии са значително по-слабо натоварени, като от Станция Изток до кв. Овча Купел са се возили 1500 -1 600 души или средно от 50-60 пътника на нощ. Месечно по линията от Гоце Делчев до Дружба се возят с около 2000 човека повече, отколкото по линия 3.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. т€еритория на Мики Маус
    #2

    Пред нас минава такъв рейс-винаги празен. Хората първо трябва да свикнат-до тук добре. Дали същата работа не могат да я вършат и маршрутки? Те са много по-малки и много по-икономични! Защо общината не купи маршрутки, или защо не наеме частна фирма да върши това? Ще излезе В ПЪТИ по-евтино. А частник с някаква субсидия би могъл и да разработи тези линии. След което субсидията да се намали. Когато публично-частното партньорство би било от полза за държавата/общината-то не се прави. Прави се само при ГОЛЯМА ДАЛАВЕРА!

  2. tim
    #1

    Твърде малко хора ползват услугата. Трябва да се спре. Който иска да ходи нощем по дискотеки - да ползва такси. Няма нужда всички да плащат за подобна глезотия.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.