Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Над половината българи искат рекламните блокове да са по-дълги, но по-редки

3 коментара

Повече от половината българи биха предпочели рекламните блокове по телевизиите да са по-дълги, но да се излъчват на по-голям интервал от време. В същото време 85 на сто от зрителите у нас биха искали да могат да пропускат дадена реклама и да гледат онези, които ги интересуват. Това сочи изследване "Бъдещето на телевизионната реклама” на "Дискавъри Нетуъркс (Discovery Networks) и фондация "Бъдеще" (Future Foundation), обявено в четвъртък.

Според проучването 57% от българите гледат най-малко 3 часа телевизия на ден, а всеки четвърти зрител не може да си спомни повече от пет реклами, пуснати през деня.

Телевизионните доставчици трябва да балансират между желанията на потребителите и кое е най-доброто за марките, ако искат да се откроят в рекламния блок, смятат анализаторите.

Потребителите са съгласни, че рекламата, излъчвана по различни комуникационни канали, има по-голямо влияние. Повече от 70% от българите споделят мнението, че 360-градусовите кампании са силно въздействащи.

Проучванията показват, че високотехнологичният начин на живот активно засилва, а не намалява рекламната ефективност. В България 70 процента от хората са потърсили продукт или услуга онлайн, след като вече са гледали рекламата му по телевизията. Също толкова зрители у нас желаят рекламата да е съобразена спрямо конкретните им нужди.

Половината от потребителите у нас биха искали директно да се ангажират и поръчват това, което са видели на екрана. Според тях трябва да има възможност да се купуват продукти само с натискането на един бутон. 47% от българите са заинтересовани да обсъждат програмното съдържание в социалните мрежи, докато гледат телевизия, сочи още изследването,

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. В и К
    #3

    "Също толкова зрители у нас желаят рекламата да е съобразена спрямо конкретните им нужди", какви са тези глупости? Който има конкретна нужда, отива да търси, а не чака да му поднесат решение на тепсия. Дотук от рекламаджиите има само вреда във вид на прахосани време, пари и доверие, замърсени медии, както и по-скъпи и по-некачествени стоки и услуги.

  2. daskal
    #2

    Най-гледаните телевизии у нас постепенно се превръщат в обикновени рекламни канали. Явно ще става все по-зле. Единственото нормално пространство като че ли остават новините. Човек направо може да откачи от реклами! Памперси, лекарства, козметика, дамски превръзки, прахове за пране... Ужас! Направо забравяш какво гледаш - филм ли, предаване ли! Затова - с дистанционното! Някъде, където тази бълвоч я няма или поне е по-малко. Докато май взема да си подаря телевизора...

  3. Pilgrim
    #1

    Да има време освен за цигара и за кафе,дори достатъчно да отидеш по голяма до тоалетната.-

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.