Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Най-дълго висим на опашка в банката

5 коментара
Най-дълго висим на опашка в банката

Българите чакат средно по пет минути на опашка за достигане до реда на обслужване, съобщи Златизар Златев, управител на компанията за проучвания с тайни клиенти ClientX.

Фирмата ClientX е част от Асоциацията на компаниите, специализирани в проучвания с тайни клиенти (MSPA Европа), която е направила проучване в 24 държави, сред които е и България. Проучването е на базата на 2781 посещения на тайни клиенти във вериги обекти като банки, билетни каси, хранителни магазини, аптеки, пощи, заведения за бързо хранене в Русия, Мароко и в страни от Европа.

 

Най-дълго българите чакат по опашки в банките – средно седем минути. В някои страни обаче в банките са чака до 12 минути.

 

В България 65 на сто от обслужващия персонал се усмихва на своите клиенти. Най-приветливи към клиентите са французите - 96 на сто, а усмивката при руснаците се вижда едва при 28 процента при обслужване.

 

Осем процента от българите са недоволни от дългите опашки. Неудовлетвореността при френските клиенти е само два процента, за разлика от тази при чехите, където е 50 на сто и при руснаците - 75 на сто.

 

Средната продължителност на опашката в пощата пък е близо три минути в сравнение със средните седемнадесет минути за всички страни, където изчакването на опашка е най-голямо. Българинът чака само три минути и за обслужване в билетните каси на ЖП гарите, докато останалите чакат средно по дванадесет минути.

 

Най-много време за редене по опашки загубват клиентите в Русия - средно двадесет минути за една опашка, а най-малко такова е измерено във Франция - само една минута. Средната дължина на опашката при нас е от двама клиенти. Най-дългите опашки са в Русия - средно по десет човека там образуват една опашка.

 

През 2012 година времето за изчакване на опашка е намаляло с около 1 минута спрямо 2010 година според данните от проучването. Средно за 2012 година по опашки се чака 9 минути, докато дойде редът за обслужване, съобщи БТА.  

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #5

    А и банките най-дълго ни висят на вратовете.

  2. Анонимен
    #4

    Добрутро! То да беше само в банката...

  3. Анонимен
    #3

    даже много необходимо. Във века на компютрите попълването на ръка на безброй форми си е чист анахронизъм. В белите държави, при по дълги опащки т.е. повече обработени клиенти, времето за чакане е пъти по малко отколкото при нас. Въвеждането на ръка на толкова информация крие рискове и от грешки. Обслужването в банките е изостанало поне 20 години от цивилизованият свят

  4. Анонимен
    #2

    даже много необходимо. Във века на компютрите попълването на ръка на безброй форми си е чист анахронизъм. В белите държави, при по дълги опащки т.е. повече обработени клиенти, времето за чакане е пъти по малко отколкото при нас. Въвеждането на ръка на толкова информация крие рискове и от грешки. Обслужването в банките е изостанало поне 20 години от цивилизованият свят

  5. Анонимен
    #1

    Трудно може да се измисли по-кретенско изследване! И по-ненужно!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.