Най-харесваното яйце в Инстаграм се оказа част от кампания за психично здраве

Най-харесваното яйце в Инстаграм се оказа част от кампания за психично здраве

Снимката на обикновено яйце, която се оказа най-харесваната в Инстаграм, е част от кампания за осъзнаване важността на психичното здраве.

Яйцето, познато като Юджийн, се счупи "под натиска" на цялото внимание, което му бе оказано, предаде ББС във вторник.  

Съпровождащо чупещото се яйце съобщение съветва хората да потърсят помощ, ако се чувстват по същия начин.

Над 52 милиона души харесаха яйцето от момента на публикуването на 4 януари, когато изглеждаше, че единствената цел да спре реалити тв звездата Кайли Дженел да е "Кралицата на Инстраграм". Тогава бе написано "Нека счупим заедно световния рекорд по най-харесван пост в Инстаграм, който принадлежи на Кайли Дженер". Снимка, на която тя държи ръката на новородената си дъщеря имаше 18 млн. харесвания.

Само девет дни отне на Юджийн да победи конкурента си. Публикувани бяха още четири видеа, а последният пост за яйцето е клип, показващ как то се чупи, гласи "Пфу! Чувствам се вече далеч по-добре. Ако и вие чувствате натиск, говорете с някого. Посетете talkingegg.info t за да откриете повече. Нека създадем заедно списъка". При последване на линка той води до уебсайт със списък от държави и различни услуги в помощ на психичното здраве.

Докато яйцето събираше харесвания, имаше много спекулации за това кой стои зад профила @world_record_egg и как успява толкова бързо да постигне целите си.

Мнозина смятаха, че това е маркетингов трик за купуване на последователи. Яйцето в момента има над 10 млн. последователи и профилът в Инстаграм се явява ефективна платформа за достигане на реклами до огромен брой хора.

Още от Общество

Защо УНСС е на път да фалира?