Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Нанков: През джипката решаваме проблемите на хората, не сме жълтопаветни политици

14 коментара
Зам.-министър Николай Нанков в джипката на премиера Бойко Борисов. Снимка: Архив

Най-честият гост в джипката на премиера Бойко Борисов – зам.-министърът на регионалното развитие Николай Нанков, влезе в откровения в неделя пред БНТ за преживяванията си по пътищата на страната като спътник на министър-председателя.

"Никой няма запазено място в джипа. Но може би през джипа решаваме проблемите на хората", заключи Нанков. По думите му "това е хубавото на политическа партия ГЕРБ и на премиера Борисов, че там, където има проблем, там, където българските граждани имат нужда от бързи адекватни и навременни действия, те се вземат като решение и се случват".

"А през джипа светът се вижда по друг начин - може би не с онзи хейт, с онзи негативизъм... През последните месеци и години тенденцията е (средата, б. р.) да става все по-критикарска. Виждаме позитивните неща, не само негативните, а ние сме достатъчно самокритични, междудругото", посочи Нанков.

На въпрос на водещия дали джипът печели избори, зам.-министърът отговори, че през джипа властта достига до максимален брой хора.

"Хората в джипа, не само премиерът, а и колегите не сме онзи тип диванни, жълтопаветни политици. Нищо против гражданите на София, които често стоят на жълтите павета. Това, което Борисов и Фандъкова са направили за София, е видно", добави Нанков. По думите му джипът и социалните мрежи дават възможност и за "друга гледна точка", не само тази на конвенционалните медии.

Зам.-министърът коментира и дали ще води листа на ГЕРБ в изборите на 45-и парламент. "Да не избързваме с това къде ще водя листа на ГЕРБ. Може и никъде да не водя. Не съм готов да водя листа", каза Нанков.

"Предстоят ни трудни избори. На първо място заради пандемията, а на второ място заради жълто-кафявите новини и откровения хейт, който се лее върху ГЕРБ, а също така и дезинформацията, с която ни заливат", смята политикът.

Във вторник започва ремонтът на проблемните нагънати 40 км на АМ "Тракия" около Стара Загора, които са по-известни в социалните мрежи като "Тракийско море".

Ремонтът на тунел Витиня на АМ "Хемус" скоро се очаква да приключи - очаква се осветлението от германски доставчик.

Въпреки десетките примери за изключително скъпо строителство на отделни участъци от пътната инфраструктура Нанков твърди, че у нас се строи евтино.

"В България строим най-евтино в Европа. Средно у нас малко над 3 300 000 евро на километър. В съседна Румъния - малко над 6 млн., ако дам за пример една Словакия - 13 млн.", каза пред БНТ зам.-министърът.

"2024 година българските граждани спокойно ще пътуват по съвременен европейски, с високо качество аутобан от София до Варна", заяви Нанков.

"С добри темпове работи първата отсечка, която работим до пътен възел Ловеч - Плевен - 52 км. Започнаха подготвителните дейности по изграждане на инженерни пътища и всички останали подготвителни дейности по изваждане на хумуса, на отчуждените имоти в останалите 84 километра до Велико Търново", допълни зам.-министърът.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.

14 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. velko
    #14

    Само ИЗВЪНЗЕМЕН може да дава такава оценка за себе си. В ГЕРБ те са твърде много, което личи от 12 годишното управление.

  2. Коментарът е изтрит в 18:48 на 15 юни 2024 от автора.
    #13
  3. Смърф
    #12

    Затлъстял, ояден, нечленоразделен.Навсякъде погром след строежите. Този не трябва да излезе от затвора до края на живота си.

  4. Борис Б
    #11

    Каквото и да си говорим тук, това е политик. Единствееното нещо, което може да впечатли простите хорица в провинцията е някой "бог от София" да дойде при тях, да ги чуе. С това простичко средство, Борисов и сие ще спечелят пак. Колко хора на село, мислите, четат фейсбука на Радан Кънев?Има какво да учат.

  5. Pavlova
    #10

    Куфарът можел да говори. Остава да се научи и да мисли. Все си мислех, че политиките се правят в сградите на жълтите павета. За едно е прав политиката на ГЕРБ се кове в хотел Берлин.

  6. bgp
    #9

    Добър...добър...много добър слуга , прокариот !

  7. Мони Монев Тиранофоб
    #8

    По пътя към изборите... Борисов и дежурният „куфар“ в джипката Нанков са в критична пиар ситуация. Падащи камъни удариха супер продукцията, снимана от Шехерезада по пътища и магистрални отсечки. Розовите репортажи секнаха още след конфузния срив на скална маса на пътя към Рилския манастир, а Борисов и „куфара“ позираха пред камерата само дни преди това Фрог нюз

  8. Иван Асенов Стоянов
    #7

    През деня шофьорът на джипа взима ли си в багажника чекмеджето? Днес коя махала в Родопите "инспектират"?

  9. .text
    #6

    "Хората в джипа, не само премиерът, а и колегите не сме онзи тип диванни, жълтопаветни политици. Нищо против гражданите на София, които често стоят на жълтите павета. Това, което Борисов и Фандъкова са направили за София, е видно" Криндж... аз бих умрял от срам да кажа такова нещо, но те явно са имунизирани

  10. 500€
    #5

    Пак саботажи на най-свидното за Тулупа. Каренин да арестува скалните блокове и да ги тикне в кауша докато си признаят вината и че дронът на Радев им е нарушил стаЛБилността... Този малоумник от Банкя продължава да засипва хората, освен с лъжите си и с камъни! ОСТАВКА!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.