Във връзка със сигнали от клиенти на Националната агенция за приходите (НАП) за получени съобщения по електронната поща, в които се иска попълване на банкови данни и информация за кредитни карти, уточняваме, че служители на агенцията никога и по никакъв повод не изискват банкова информация и данни за кредитни карти да бъде попълвана в електронни форми или изплащана по електронна поща. Това съобщиха от агенцията в сряда.
Получените от клиентите на НАП електронни писма в последните часове, в които на английски език се съобщава за възстановяване на данък от 977.93 BGN са най-вероятно опит за измама.
Гражданите, получили писмо с подобно съдържание, могат да се свържат с НАП за допълнителна информация на телефон 0700 18 700.
НАП е сезирала правоохранителните органи, по случая тече разследване.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
1 коментар
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Като си признават, че са безпомощни пред телефонните измами, представям си колко ще разкрият интернет измамите! Ама и брат'чедите много се изучиха, брей. Ще се прочуем!