НАП напомня, че никога не е изисквала банкова информация по имейли

НАП напомня, че никога не е изисквала банкова информация по имейли

Във връзка със сигнали от клиенти на Националната агенция за приходите (НАП) за получени съобщения по електронната поща, в които се иска попълване на банкови данни и информация за кредитни карти, уточняваме, че служители на агенцията никога и по никакъв повод не изискват банкова информация и данни за кредитни карти да бъде попълвана в електронни форми или изплащана по електронна поща. Това съобщиха от агенцията в сряда.

Получените от клиентите на НАП електронни писма в последните часове, в които на английски език се съобщава за възстановяване на данък от 977.93 BGN са най-вероятно опит за измама.

Гражданите, получили писмо с подобно съдържание, могат да се свържат с НАП за допълнителна информация на телефон 0700 18 700.

НАП е сезирала правоохранителните органи, по случая тече разследване.

Споделяне
Още от Бизнес

Успешна ли е стратегията на правителството за борба с коронавируса?