Кристиян Кръстев става новият заместник-министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията на мястото на Камен Кичев, който отговаряше за БДЖ. Кичев напуска по негова молба. Това съобщи правителствената информационна служба в сряда.
Кристиан Кръстев е роден на 9 юли 1976 година. Завършил е курс за ръководители на авиокомпании в Лондон, Международни икономически отношения и Икономика на индустрията в Университета за национално и световно стопанство - София. Владее английски и руски език.
Бил е управител на “Флайинг Карго България”, изпълнителен директор и член на съвета на директорите на “Уиз Еър България Еърлайнс”, директор на Изпълнителна агенция "Пристанищна администрация" и председател на съвета на директорите на “Летище Бургас”.
От февруари 2003 до 2005 година Кристиан Кръстев е бил изпълняващ длъжността директор на Дирекция корпоративно преструктуриране и капиталов пазар в Министерството на транспорта и съобщенията.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
17 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Porednoto mekere..:)
Доста време му трябваше на г-н Бориов, да изчисти някои кадри от министерството на транспортта!!!! Трябва да се поогледа за още уволнения!- Пламен Мирчев
Отново човек на ТИМ.От дълбоко провинциалната фабриката за фурнири до авиационни висоти. Няма "курс за управление на авиокомпании" в Лондон,пък и от толкова" учене" и дипломи от УНСС,кога се научи всъщност да работи?!Стига сте ни правили на глупаци,просто годинки не стигат за тази биография,сътворена с много фантазия. Просто ТИМ търгува поредния си "кадър",в замяна на изборно финансиране.
http://www.news359.bg/2012/07/12/saobshtenie-otnosno-koruptsiyata-v-bdzh/
Съобщение относно корупцията в БДЖ
12.07.2012 23:19 0
Автор: Бисер Иванов
Уважаеми дами и господа, обръщаме се към Вас като стожери на гласността и законността. Искаме да Ви уведомим за безцеремонните корупционни действия и конфликт на интереси от страна на управителите на БДЖ товарни превози Пламен Джуров и Ивайло Иванов. Молим Ви час по-скоро да уведомите министър-председателя /но не министъра на транспорта, защото той прекрасно …
знае всичко/ за безобразията на двамата управители.
1. Попитайте го защо българската общественост не е информирана, че от няколко месеца тече разследване на ДАНС и криминална полиция срещу двамата управители за корупция, за източване на ДДС и за източване на държавния резерв от гориво?
2. Защо управителите не са отстранени докато тече разследването, а същевременно те трескаво заличават и унищожават уличаващи ги документи и уволняват служители, притежаващи уличаваща ги информация.
3. Какво наложи това, че двамата управители прогониха двата най-големи клиента-Лукойл и Порт Бургас и по този начин драстично свалиха цената на предприятието за предстоящата приватизация? В момента управителите правят всичко възможно да прогонят и друг голям клиент – ОМВ. Така те саботират продажбата на БДЖ товарни превози.
4. Защо управителите доведоха до над 7 милиона загуби за предприятието за първите 6 месеца на годината?
5. Защо управителите съзнателно не предприемат действия за събиране на вземанията от клиенти, които от началото на годината вече са за над 2 милиона? Като най-големите длъжници са Каолин и мините на Христо Ковачки.
6. Защо управителите масово правят процедури за доставки и услуги до 10 хил. лева с 3 оферти, 2 от които са фиктивни? Да се направят насрещни проверки на всяка от тези 2 фиктивни оферти от фирми. Лесно е да се установи, че само от тези малки обществени поръчки, Джуров и Иванов си докарват по около 20 000 лева на месец. Във фирмата двамата управители са известни с прякора „КОРУМПЕТАТА“.
7. Защо монтираните на локомотивите джипиеси за над няколкостони хиляди лева са напълно безполезни и защо не се провери тази сделка? Големите кражби на гориво продължават.
8. Защо управителите се изживяват като наказателна бригада и вместо да управляват, те ходят лично да правят показни и напълно безполезни акции за лов на крадци? По този начин се опитват да отклонят общественото внимание от истинските проблеми на БДЖ.
9. Знае ли министър-председателя колко случаи на самоубийства, смъртни случаи от инфаркти, инсулти и страхови неврози вече има в БДЖ? Не си ли дава сметка, че БДЖ става българския аналог на Франс Телеком поради царящия страх и ужас в момента? Джуров и Иванов ежедневно уволняват неудобни на тях хора и назначават нови, верни на тях служители. Психологическият тормоз от страна на управителите над служителите в централата е ежедневен. Вече има заведени няколко съдебни иска за психологически тормоз на работното място срещу Пламен Джуров.
10. Защо след като разбиха и разделиха стотици семейства управителите назначават цели семейни кланове, приближени на тях? Не е ло това страшен конфликт на интереси? Най-фрапиращия случай е назначаването на баща, син и дъщеря, които са лични бодигард, шофьор и преводач на корумпето Джуров.
11. Изпълнителния директор Йордан Недев отдавна иска да уволни двамата управители поради некадърност и данни за корупция, но над тях има чадър. Управителят Пламен Джуров е психически неуравновесен и почти ежедневно крещи по коридорите и заплашва служителите с физическа саморазправа. Стигна се дори сбиване между Джуров и Недев – това е позорно.
12. Защо министър-председателят не изпрати независим международен одитор,
който да направи независим одит на законосъобразността и целесъобразността на действията на управителите, които трябва да защитават интересите на държавата и този одит да установи дали са на лице конфликт на интереси, безстопанственост и корупционни действия. Или поне да изпрати Сметна палата или БОРКОР – далаверите в товарни превози са много по-големи от тези в пътнически превози. /news359
Всъщност Кичев отговаряше за авиацията, а не за БДЖ, както споменават в статията. Уж беше авиационен човек в известен смисъл, но явно потенциала му е бил до онова ниво от което дойде. Този е копие на Кичев. Така, че не трябва да се очаква нищо от него в полза на авиацията.Неговия трудов стаж е бил все началник, директор, управител. Такива работа в ползу роду не вършат. А защо е назначен точно той, кой да ти каже?!>
Защо не проверят дипломите на новия зам.-министър Кръстев. Кога е успял да ги изучи всичките тези специалности? Аман от нищо незнаещи послушковци.
Значи Кичев става идеално за евродепутат.
Кичев си беше недоразумение, държеше се като недоразумение и си остана такъв. Той е една от причините в железницата да попаднат още по- големи недоразумения.
Не потъва бре, не видите ли....ще излита
наше момче,много печен и послушен