Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Некачествен асфалт отново отлага пуска на “Тракия” до Петолъчката

Табели като билбордове ще сочат входа към новите участъци на магистралата

26 коментара
Снимка: БГНЕС

Седемнадесет километра от магистрала “Тракия” от Ямбол до Петолъчката няма да бъдат пуснати на 1 август, както планираше пътната агенция, а към края на месеца. Причината е, че строителят на лот 4 (Ямбол – Карнобат), обединение с водещ партньор “Холдинг Пътища”, ще трябва да преасфалтира три километра от отсечката. Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, цитирана от “Фокус”, след инспекция на трасето.

 

Заради некачествен асфалт с две седмици се забави и откриването на отсечката Нова Загора Ямбол, която бе пусната в средата на юли. Гръцката фирма “Актор” преасфалтира по нареждане на пътната агенция близо 16 км от пътя и преправя на няколко пъти пътен възел Нова Загора.

 

Павлова обясни във вторник, че проблемът с отсечката до Петолъчката не е качеството на сместа, а несъответстващи нива на пътните слоеве. “Два километра циментова стабилизация и един километър асфалтово покритие ще бъдат премахнати”, каза Павлова.

 

“Това, което се вижда днес, е, че има създадена добра организация за работа. Изпълнителят няма да може да пусне предсрочно обекта на 1 август, както беше заявил, но за нас е по-важно качеството. Надявам се следващите седмици и до края на август да се довърши участъкът и тези 17 км до Петолъчката да бъдат пуснати”, каза Павлова. Тя посочи, че най-голямото съоръжение по цялата магистрала – мостът над река Тунджа, вече е завършен.

 

Павлова призова търговците на горива да заявят интерес за разкриването на бензиностанции по протежение на магистралата. Отговорните институции ще съдействат това да стане по-бързо, обеща Павлова. Не може по цялата автомагистрала “Тракия” да няма нито една бензиностанция и на шофьорите да им се налага да влизат в населените места, за да зареждат, обясни тя. Тя призова и мобилните оператори – да подобрят обхвата на клетките си, тъй като на много места по трасето той се губи.

 

Шефът на пътната агенция Лазар Лазаров каза, че табели с размер на билбордове ще бъдат поставени, за да показват накъде са новите участъци от “Тракия”. Още от откриването на участъка Нова Загора – Ямбол шофьори се оплакаха от едва забележимите табели за включване в “Тракия” от ямболското село Хаджидимово.

 

“Разбира се, когато се пътува със 130-140 км, където разрешението е 90 км, логично е да се пропуснат.”, отбеляза Лазаров.

 

“Въпреки всичко в момента из основи се изрязват всички храсти, треви и всякакъв вид растителност, която може да попречи на видимостта на тези знаци”, каза шефът на пътната агенция. Той увери, че качеството на строителството на магистралата продължава да се следи и се вземат ежедневни проби.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

26 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #26

    МАНТРАТА В УСТАТА НА ТИКВОЧА "МАГИСТРАЛИ" Е ЯСНА.КРАДЕ СЕ ЯКО КАТО ЗА ПОСЛЕДНО,ТОВА КОЕТО Е ОСТАНАЛО В ГЕТОТО BG.НО НАРОДА ДОВОЛЕН И ЩАСТЛИВ.ЕТО ТОВА МЕН МЕ ВБЕСЯВА И ШОКИРА.

  2. Анонимен
    #25

    До 11: Влез в google и виж че броят на милионерите в България е над 500 души. Така , че 46 е по-малко от 10% , както се има предвид членската маса и масата на симпатизантите на БСП.Като се има пред вид мижавите проценти на синята коалиция и метастазите и , направи си простата сметка къде са най-големите "айдуци". Ама то наистина обикновено кардецът вика най-силно "дръжте крадеца". Сигърен съм , че само Софиянски и Бъки могат да сложат в джоба си всички "червени" милионери. А да попитам К. Чакъров от БКП и той ли е милионер?

  3. Анонимен
    #24

    Интересно защо не се коментират отсечките построени от процъфтяващата напоследък фирма 'Трейс'. Ако пътувате към Бургас обърнете внимание особено на дясното платно в тези 'отлежали' няколко месеца отсечки - множество кръпки и пропадания, които няма как да издържат до изборите (освен ако не са предсрочни и то преди тази зима).

  4. Анонимен
    #23

    бате Ники Това, че се забавил пуска с някой друг месец не е беда. Тези магистрали ги чакаме 30г., ще почакаме още 3 месеца. Повече ме притеснява качеството на строителството и най-вече подръжката. То и сега не достигат средства за подържане на съществуващите пътища, а какво ще правим с увеличената пътна мрежа.

  5. Анонимен
    #22

    Наистина няма никави табели нито за включване в магистралата нито на излизане а определено не се движехме с повече от 40 км в ч. в неделя вечер /бяхме в колона/.

  6. Анонимен
    #21

    А от 1 юли трябваше да се пътува до морето по готовата магистрала!!!

  7. Анонимен
    #20

    Това е сега, преди пускането в експлоатация, а следващото правителство ще трябва да отделя още толкова пари за ремонти.

  8. Анонимен
    #19

    Гербаджийски резил придружен с традиционно кукуригане и пляскане с крила.

  9. Анонимен
    #18

    Нали след гръцката измама завършила с преасфалтиране на 15 км.сложиха лаборатории за ежедневен контрол. Защо ден преди откриването се оказва и че други мамят с асфалта? Нещо не ми е ясно - кой лъже ?

  10. Realist
    #17

    Какви аргументи искаш от 12-ти, бе 16? Ти не знаеш ли, че Костов е виновен! И теа пусти демократи - додоа и окрадоа сичко!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.