Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Netflix обмисля по-ниски цени за сметка на включване на реклами

Компанията изгуби над 200 000 абонати за последното тримесечие

1 коментар
Сн. Pixabay

Netflix обяви в четвъртък, че обмисля предлагането на тарифни планове на по-ниски цени засметка на появата на съдържание във филмите и сериалите, които предлага на абонатите си. Новината идва след като компанията публикува отчета си за първото тримесечие, от който става ясно, че за първи път губи абонати от десетилетие насам.

Бъдещето решение е важна промяна за компанията, която се продава като пристан без реклами за нейните абонати, посочва The Wall Street Journal.

В интервю във вторник председателят на Netflix и съ-изпълнителен директор Рийд Хейстингс каза, че във версия на Netflix с включено рекламно съдържание има много смисъл.

"Онези, които следват Netflix знаят, че аз съм против сложността на рекламите и съм голям привърженик на простотата на абонамента. "Но колкото и да съм фен на това, аз съм по-голям фен на потребителския избор.", каза още той.

Акциите на Netflix бяха с 25% по-ниски след приключване на търговията. След затварянето във вторник акциите са се понижили с повече от 40% досега тази година.

Частично за резултатите компанията вини споделянето на пароли между нейните абонати и все по-ужесточената конкурентна битка между стрийминг платформите.Вътрешни анализи на компанията твърдят, че наред с почти 222 милиона, редовно плащащи домакинства, услугата се споделя с още 100 милиона домове, включително 30 милиона в САЩ и Канада.

В писмо до инвеститорите си компанията посочва още, че тества и модел, чрез който да монетизира и нелегалното в момента споделяне на пароли и да започне да печели от него.

Хастингс посочи, че споделянето на паролите заедно с конкуренция "е това, което смятаме, че води до по-нисък растеж." Той добави, че във времето, когато пазарният дял на компанията е растял, битката със споделянето на пароли не е била приоритет.

Стрийминг компанията обяви, че ръстът на приходите се е забавил значително след години на 20% плюс печалби. Приходите през първото тримесечие нараснаха с около 10% до 7.87 милиарда долара, което е под прогнозите на анализаторите от 7.93 милиарда долара.

Спадът на абонаментите на Netflix доведе до 221.6 милиона платени глобални абонати, което е спад от 221.8 милиона през предходното тримесечие. Нетната печалба е 1.6 милиарда долара, което е спад от 1.71 милиарда долара година по-рано.

В момента най-ниската цена, на която се предлага услугата в България, за basic план е 7.99 евро. Стандартнен план се предлага на цена 9.99 евро, а premium пакет е 11.99 евро.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Bлaдo
    #1

    а милиони потребители ще обмислят... по-малко Нетфликс със реклами за сметка на включване на ... торенти ;-))

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.