Търсене в Mediapool.bg


Резултати

17 намерени статии

  • Пакетът "Мобилност" влиза в Европейския съд

    . Въвежда се "срок на прекъсване" от четири дни между извършването каботаж в една и съща държава със същото превозно средство. На всеки осем седмици превозните средства ще трябва да се връщат в страната, където е данъчно задължен техният собственик. Българската позиция

  • Еврокомисар заговори за ревизия на пакета "Мобилност" веднага след приемането му

    и ограниченията върху каботажа да отпаднат преди да влязат в сила. Причината е, че не съответстват на амбициите на Европейския зелен пакт и опазването на климата. Тези правила влизат в сила 18 месеца след обнародването им в Официалния вестник на ЕС. Еврокомисарят по транспорт

  • Българският бизнес се закани да атакува поправките по пакет "Мобилност" в съда

    за каботаж остават в сила – три операции в рамките на седем дни. С цел прекратяване на системния каботаж ще се въведе "срок на прекъсване" от четири дни преди извършването на по-нататъшни каботажни операции в рамките на същата държава със същото превозно средства

  • Нова стъпка към приемането на пакета "Мобилност" за превозвачите

    за почивка на превозвачите и по-стриктните правила за каботаж имат за цел да прекратят нарушенията на конкуренцията в транспортния сектор и да предоставят по-добри условия за почивки на превозвачите, е посочено в съобщението на ЕП. България е срещу новите правила, като вече обяви

  • България заплаши ЕП със съд заради приетия пакет "Мобилност"

    край на фирмите пощенски кутии в транспорта, коментира председателката на транспортната комисия в ЕП Карима Дели. "Въпреки натиска на много страни членки и техните представители в Европейския парламент ние никога не сме се отказвали от каботажа и спечелихме тази битка

  • Пакетът "Мобилност" няма да се преразглежда

    Важният за българските превозвачи пакет "Мобилност", с който се въвеждат редица нови правила свързани с почивката на шофьорите, връщането на тировете и каботажа при превозите, върви към приемане на ниво ЕС. Комисията по транспорт в Европейския парламент

  • Новите правила за автопревози в ЕС бяха приети въпреки българския протест

    незаконните практики в сектора на автомобилните превози и подобряват условията на работа на шофьорите, съобщи официално Европейския парламент (ЕП) след гласуването. Те засягат командировани шофьори, времето за почивки и по-стриктни правила за каботаж. Приети бяха и правила

  • Европарламентът ще гласува в четвъртък пакета "Мобилност"

    , както и да се реши проблема с нелегалните практики като използването на дружества "пощенски кутии" или извършването на дейности извън националния пазар т.нар. каботаж.   Предложенията ще определят нови правила за командированите шофьори, сред които минималното заплащане

  • Пакетът "Мобилност" да остане за след евровота, поиска Борисов от Таяни

    Българският премиер Бойко Борисов е поискал от председателя на Европарламента Антонио Таяни гласуването на оспорваните от българските автомобилни превозвачи нови европейски правила за извършване на транспортни услуги да се отложи за след изборите за Европейски парламент, с

  • Какво одобри транспортната комисия на ЕП по пакета "Мобилност"

    Комисията по транспорт и туризъм в Европейския парламент (ЕП) одобри на заседанието си в четвъртък измененията, свързани с каботажа и измамите в автомобилния транспорт, но отхвърли тези за почивката на шофьорите и командироването. Това съобщиха от представителството на ЕП

  • Кофас: Конкурентоспособността на транспортните компании от ЦИЕ ще спадне

    да попречат на превозвачите от ЦИЕ, работещи в западноевропейски страни. Експертите на "Кофас" предвиждат, че режимът на командироване и ограниченията на каботажа ще бъдат особено вредни за превозвачите в ЦИЕ. Основната причина е, че шофьорите от този регион

  • България била "изчислената жертва" на споразумението за превозвачите в ЕС

    е необходимо т. нар. каботаж да се извършва до три пъти в рамките на седем дни. Каботаж е термин за дейност, при която с товарен камион се извършва услуга в границите на държава от ЕС, в която превозното средство не е регистрирано. След като веднъж са извършени три каботажа за седмица

  • Без пробив в договарянето на правилата за международните превози

    на съществуващите големи различия в позициите на държавите в ЕС, не беше възможно постигане на съгласие по време на българското председателство, заяви българският министър Ивайло Московски, който председателства заседанието. Открити остават въпросите свързани с каботажа (превоза на стоки

  • България още не е предложила компромис по пакета "Мобилност"

    на социалистите по тази тема. Не може в ЕП българските социалисти да се застъпват за по-високи социални стандарти, а в България да противодействат именно на това", каза Вебер. Синдикатите подкрепиха работниците само за каботажа След като в продължение на месеци двата основни

  • БСП обвини Борисов, че предал превозвачите и иска изслушването му в НС

    , да става след 7 последователни дни работа за месец. По четвъртата тема, за каботажите превози, министърът изтъкна, че българската държава е готова на отстъпки за този тип превози, по отношение на броя на дните и операциите на месец. Близо 80% от българските превозвачи очакват

  • 12 държави в ЕС отвориха вътрешния си пазар за български превозвачи

    на товари (каботаж) на територията на Холандия, Словения, Словакия, Португалия, Румъния, Швеция, Естония, Ирландия, Латвия, Люксембург, Малта и Кипър. Превозвачите от тези страни също ще имат възможност да извършват такива превози на територията на България.Отпадането на досегашното

  • 145,5 млн. т са превозените товари през 2004 г.

    . От тях 139,6 млн. т са вътрешните товарни превози, като 48,15 млн. т - срещу заплащане, а 91,5 млн. т - за собствена сметка. Международните превози, включително транзитните превози, каботажът и кръстосаната търговия са 5,8 млн. т. От тях срещу заплащане са 5,4 млн. т, а за собствена

1

Час Пик

Фиксинг

28 септември 2021

EUR
1.9558
USD
1.6719
CHF
1.8026
GBP
2.2897