Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Нинова всеки месец ще пита бизнеса за проблемите му

3 коментара
Нинова всеки месец ще пита бизнеса за проблемите му

Вицепремиерът и министър на икономиката и индустрията Корнелия Нинова е наредила на подопечното си ведомство да провежда ежемесечни онлайн анкети за това как им се отразява кризата заради войната в Украйна и нарушените енергийни доставки. В нея ще бъдат включени членовете на всички работодателски организации в страната.

Въпросникът пита за това дали фирмата страна от намален внос на суровини или износ на продукция, има ли нарушени договори, дали е спряла или намалила производството си, налагали ли са се съкращения и възможна ли и замяна на използваните от тях енергоносители.

"Целта на анкетата е да се установят реалните проблеми и нужди на българския бизнес след наложените санкции, спирането на газовите доставки и други текущи проблеми", заявила пред ресорните директори Нинова, цитирана от пресцентъра си в четвъртък.

Допитването ще е ежемесечно и ще има за цел да събере възможно най-много информация за отражението на кризата върху реалната икономика. Анкетата ще се попълва до последния ден на всеки месец, казват от ведомството.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. анита хегерланд
    #3

    Можем да й кажем какви са проблемите на българския бизнес. Първо, у нас няма култура на иновациите. Цялата печалба се изяжда, не се търси подобрение на продукта във времето, за да остане конкурентен на пазара. Второ, българските продукти не са качествени, винаги се пести точно това в цената. Трето, българският пазар е тесен, консервативен и неразработен. В него може да се открият още пазарни ниши. Но за да бъдат усвоени, бизнесът трябва да има финансиране, поток от пари, които се набират с продажба

  2. mediaman
    #2

    А също ще пита и путин за путината му! Гну сна фашистка га дина!

  3. Backo
    #1

    Нинова да вземе да реши някой проблем, с който се е захванала, а не да пита за нови. Колко зърно успя да купи и сложи на склад? Май още николко, пък много обещания имаше, много ходене по медиите...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.