Нов играч атакува пазара на бързооборотни стоки с 6 магазина

Нов играч атакува пазара на бързооборотни стоки с 6 магазина

Нов играч атакува пазара на бързооборотни стоки в България с едновременното откриване на шест магазина в страната, като търговски обекти на веригата ПЛЮС до края на 2009 г. ще има в 21 града. Това съобщиха от немската компания в понеделник.

Любопитното е, че веригата е ориентирана към по-малки градове, противно на логиката на останалите компании от бранша.

На 8 октомври врати ще отворят магазините в Перник, Горна Оряховица, Севлиево (2 обекта), Харманли и Силистра. Всеки от тях е изграден върху собствен терен на ПЛЮС, като политика на компанията е строежите на магазините да се извършват от български фирми. Така се осигуряват работни места не само в магазина, но и по време на неговото строителство. Към момента инвестицията на немците възлиза на 150 млн. лв. До края на годината вложенията ще достигнат 210 млн. лв., а разкритите работни места към момента са 340, а до края на годината ще бъдат назначени още 400 служители.

Веригата предлага на своите клиенти богат асортимент от стоки на атрактивни цени, като от производителя до купувача се търсят начини за максимално оптимизиране на разходите, без това да се отразява на качеството на предлаганите стоки и услуги, обясниха от компанията.

Фирмата разполага със специализирано звено за тестове и анализи, което осъщесвява строг контрол върху качеството на предлаганите продукти. Освен това изрично изискване е производителите-доставчици да са сертифицирани по европейските изисквания в съответната област.

Акцент са плодовете и зеленчуците, свежото месо, млечните продукти, прясно изпечения хляб и акционните нехранителни стоки, като освен добре познатите международни и български марки веригата ще предлага и собствени марки, разработени специално за нашия пазар.

Например марките “Чуден“ и “Млекана“ дават богат избор на млечни продукти, “Рученица“ и “Ядея“ изкушават с готови храни и консерви, любителите на месни деликатеси ще се глезят с “Бай Мезан“, а сладкишите изкушават с името “Трепет“. Веригата ще продава и своите международни марки.

Споделяне
Още от Бизнес

Вярвате ли на приказката на Божков за Али Баба и подкупите към управляващите?