Нова такси услуга - цената ще е ясна, преди да се качите в автомобила

Нова такси услуга - цената ще е ясна, преди да се качите в автомобила

Онлайн платформата за поръчка на такси "Таксистарс" съобщи, че пуска на пазара нови услуги – цената на пътуването ще е ясна преди, да се качите в автомобила, а ако не сте доволен от обслужването може да получите и компенсация.

Новите услуги са провокирани от промените в "Наредбата за такси превози" на Министерство на транспортаи повишаването на началната такса за пътуване.

Досега клиентът научаваше цената, след като таксито го достави до избрания адрес. Сега за първи ще знае цената на пътуването си още преди да се е качил в автомобила, ако направи поръчка от мобилно приложение или чрез диспечер.

Услугата се реализира с употребата на онлайн технологии и GPS проследяване и позициониране. Тя ще даде спокойствие на клиента не само за цената на пътуването, но и за ползването на постоянни отстъпки за редвни потребители и по-дълги пътувания, посочват от "Таксистарс".

Услуга дава достъп до колите не само в една такси компания, а до всички шофьори и превозвачи, участващи в националната мрежа на "Таксистарс". Към момента мрежата се ползва от над 4000 автомобила в 22 български града.

В допълнение превозвачите и техните шофьори - участници в мрежата предлагат дигитална гаранция за качеството на пътуването. Гаранцията е доброволна практика подобнa на други транспортни браншове, като авиокомпаниите и цели да защити и обезщети потребителите при проблеми с качеството на техните пътувания.

При проблем с качество на пътуването, клиентът трябва до 24 часа след пътуването сам да изпрати онлайн сигнал през приложението и националния диспечерски номер 0877 144 144 и сигналът му ще бъде проверен до 2 работни дни. При установяване на проблема, потребителя ще получи финансова компенсация в размер на от 10 до40% от стойността на пътуването.

Споделяне

Още от Бизнес