Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Новаков за пакета "Макрон": Не успяха да ни нокаутират, сега се опитват да спечелят мача в съблекалнята

5 коментара
Новаков за пакета "Макрон": Не успяха да ни нокаутират, сега се опитват да спечелят мача в съблекалнята

"Работата по пакет "Мобилност” ми прилича малко на боксов мач, защото не успяха да ни нокаутират, не успяха да ни бият по точки, сега се опитват да ни вземат мача в съблекалнята и то с помощта на съдиите",  каза пред бТВ евродепутатът (ЕНП/ГЕРБ) Андрей Новаков по повод това, че Европарламентът ще гласувана 27 март първия пакет "Мобилност" за товарните превози, който придоби популярност като "пакета "Макрон"".

Именно Новаков през януари прибързано обяви "капутулация на пакета "Макрон" след гласуване от комисията по транспорт на Европейския парламент по темата. По-късно обаче стана ясно, че вместо да даде очакваните отстъпки, комисията е нанесла частичен удар по българските превозвачи. Беше решено не само шофьорът, но и камионът да се връща веднъж на три седмици в държавата, където е регистрирана фирмата собственик.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Петър Тунджин
    #5

    Винаги е възможно репатриране на ползите от дейността на една "чуждестранна" фирма в държавата, където е регистрирана нейната фирма-майка. Ето примера с "Лукой-България" - тя е дъщерна на фирма в Нидрландия, доколкото се сещам, а оттам - на друга в Русия. Оплакваме се, че Лукой-България" работни формално на загуба и не плаща данъци в България, но си репатрира ползите от дейността чрез трансферни плащания и договори с манипулирани цени към фирмите-майки. Трябва да сме наясно какво искаме - сега плачем,

  2. pepe
    #4
    Отговор на коментар #3

    Амии, ако се регистрира в друга държава, означава да работи по правилата на другата държава, но също така и да си плаща данъците в хазната на другата страна... Не знам доколко това е проблем за нас в България, мисля, че си има и положителните и отрицателните страни, ще вдигне цената на извършване на дейността, ще свали печалбите, но ще увеличи заплатите...

  3. Петър Тунджин
    #3

    "Беше решено не само шофьорът, но и камионът да се връща веднъж на три седмици в държавата, където е регистрирана фирмата собственик." И какъв е проблемът фирмата собственик да се пре-регистрира про-форма в държава, разположена около средата на обичайните маршрути на камионите й? Там те така или иначе си минават редовно по обичайните си маршрути. За всичко има решение, трябва на да плачем непрекъснато, а да мислим повече (особено когато гласуваме на избори)!.

  4. Нато Натов
    #2

    Новаков, Новаков, ще гледаш вече Брюксел през крив макарон.

  5. Milenca
    #1

    Какви са тези транспортни фирми с по 3000 камиона? Да не са и те нещо като "Максим"? (руски офшорки)

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.