Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

НЦИОМ: Кеворкян и Слави Трифонов са любимците на публиката

0 коментара

Лидерът сред журналистическите телевизионни предавания през миналата година е "Всяка неделя", а най-харесваното шоу е "Шоуто на Слави". Това са предпочитанията на българските зрители според проучване на НЦИОМ, данните от което бяха оповестени в четвъртък.

Съответно на предаванията, анкетираните 840 човека определят за най-добър български журналист водещият на "Всяка неделя" Кеворк Кеворкян - 45%, а за най-добър шоумен Слави Трифонов - 44 на сто от запитаните.

От НЦИОМ оповестиха още, че "Всяка неделя" води и зрителската класация за предаване, към което аудиторията има най-голямо доверие, както и за предаване, което е най-близо до проблемите на зрителите.

Според проучването, второ място в предпочитанията на зрителите между журналистическите тв форми заемат кратките story-та на "БТВ- Репортерите" с 33.5 на сто. На челни позиции в класациите са и предаванията "Открито" и "Искрено и лично".

След Кеворкян, който според НЦИОМ е безапелационен лидер като водещ според българите с висше образование, се нареждат журналистите Валя Ахчиева и Иво Инджев. В компанията на утвърдените имена си пробиват път и млади тв звезди - Гена Трайкова, Николай Бареков и Мариана Векилска от Би Ти Ви, Николай Дойнов и Миа Сантова от "Нова телевизия".

Проучването, извършено между 10 и 12 януари т.г., показва пробив и на някои предавания на кабелните телевизии сред челната десетка на зрителските предпочитания. "Неудобните" по Канал 3 пробива монопола на трите национални телевизии в десятката на най-предпочитаните предавания.

Сред класацията за най-добрите предавания вече влизат и такива от СКАТ, телевизия "Европа", "7 дни", ВВТ и М SAT.

Изследването на НЦИОМ сочи още, че мъжете определено предпочитат разследващите, а жените - магазинните предавания.

"Шоуто на Слави" е отличено като най-доброто телевизионно шоу-предаване през 2004 г. от 34 % от участвалите в изследването. С 21 на сто следва "Биг Брадър".

Като най-добри водещи са посочени Слави Трифонов с 44 % и Ники Кънчев с 20 процента. Всички останали водещи на шоу-предавания са на много голяма дистанция от първите двама, според класацията на анкетираните.

"Биг Брадър" има по-силни позиции от "Шоуто на Слави" сред младите хора на възраст под 30 години - 37 % към 27 %. Във всички останали възрастови групи преобладават симпатиите към "Шоуто на Слави". С добри позиции "Биг Брадър" е в столицата и сред хората с по-високо образование.

На трето място сред шоу-програмите е посочена играта "Стани богат" - 7.5 на сто, следвана от "Вот на доверие" с 6.5 процента.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.