Обезщетения от „Райънеър“ за над 300 000 засегнати пътници

Обезщетения от „Райънеър“ за над 300 000 засегнати пътници

Нискотарифният превозвач "Райънер" обещава да реши проблема на над 95% от засегнатите пътници от отменените 2100 полета на авиокомпанията до края на седмицата.

Всичките 315 000 пътници, засегнати от отмяната на полетите през следващите 6 седмици, са били известени на електронната си поща на 18 септември (понеделник), се казва в официално съобщение на ирландската компания.

На тях са им били предложени алтернативни полети или възстановяване на сумите за платения билет, каквито са европейските изисквания.

Броят на засегнатите пътници е по-малък спрямо първоначално обявените 390 000, защото предварителните резервации за септември са били 90%, докато през октомври са 70%, посочват от компанията.

От общо 103 000 полета на "Райънеър" през следващите шест седмици са отменени само 2100 полета. Сред тях са и над 20 полета от и до София, основно до Лондонското летище "Станстед".

До края на работния ден на 20-ти септември (сряда) "Райънеър" очаква да настани над 175 000 клиенти на други полети на компанията, което е над 55% от засегнатите пътници.

Освен това на над една пета от засегнатите - повече от 63 000 души, ще им бъдат възстановени заплатените суми до края на работния ден в сряда.

Авиокомпанията е наела допълнителен персонал за обслужване на клиентите, за да ускори обработването на заявките за промяна на полета и възстановяването на сумите на засегнатите пътници.

"Райънеър" се надява да обработи заявките на над 95% от засегнатите клиенти до края на тази седмица, е посочено още в съобщението.

"Искрено се извиняваме на всеки един от 315 000 клиенти, чиито първоначални полети бяха анулирани за период от 6 седмици през септември и октомври", заяви Кени Джейкъбс, маркентингов директор на авиокомпанията.

Споделяне
Още по темата
Още от Бизнес