Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Огромни пакетирани пилета ще ни убеждават за евровота

11 коментара
Огромни пакетирани пилета ще ни убеждават за евровота

Две триизмерни арт инсталации с опаковани пилета и зелен плет ще напомнят на българските гласоподаватели колко е важно да упражнят правото си на вот на предстоящите избори за Европейски парламент. Те ще се появят в страната в началото на април.

Едната инсталация ще представлява макети на два огромни бройлера, висока четири метра. Едното пиле е обвито в целофан, без никакви стикери. В опаковката на другото обаче са приложени различни информации за произход на стоката, сертификат за качество и други. Идеята е по този начин да акцентира върху ролята на ЕП в защитата на потребителите. Тази инсталация ще бъде поставена първо в София, пред НДК, а след това и в Пловдив, в рамките на информационната стратегия на ЕП за евроизборите. Цената ѝ е 18 хил. евро и е изработена в Германия.

Втората инсталация, също немско производство, ще е на тема граници и ще представлява макет на стена и зелен плет. Първо ще бъде изложена във Варна, а след това и в Бургас.

Във вторник информационната стратегия на ЕП за Европейските избори бе представена едновременно в 27-те държави-членки на ЕС. Кампанията е на обща стойност 18 млн. евро, или средно по 5 евроцента на европейски гласоподавател. Мотото е "It's Your Choice" (Ти решаваш) и е еднакво за всички страни членки на ЕС.

България е можела да избира от общо четири инсталации. Другите два възможни варианта са били на тема сигурност и енергетика. 30 подобни инсталации ще бъдат поставени в цяла Европа.

Освен двете инсталации, отново пред НДК, ще бъде поставена и т.нар. изборна кабина (choice box). В нея всички желаещи ще могат да представят пред камера вижданията си за бъдещето на ЕС. Най-интересните въпроси и идеи ще бъдат предадени на европейските лидери, които ще отговорят на тях.

В рамките на кампанията ще бъде излъчван и радио и телевизионни клипове, в които обикновени граждани на ЕС ще представят под формата на новини стряскащи идеи за развитието на ЕС. Това се очаква да провокира дебат по определени теми. За излъчването на тези клипове обаче не са осигурени средства и родните телевизии и радия, ако проявяват желание, ще трябва да ги пускат безплатно.

Кампанията има за цел да популяризира изборите и няма да е политически ангажирана. На европейско ниво е поверена на германската компания Scholz&Friends, а в България на New Moment, new idеa.

Огромни билбордове ще бъдат поставени в София, Пловдив и Варна, ще бъдат разлепени и хиляди плакати. Кампанията ще влезе и в единадесет кина в осем български града.

В Интернет тя ще бъде застъпена в социалните мрежи Myspace.com и facebook. com, a oфициалната ѝ страница за България ще бъде www.izbori2009.eu.

Кампанията ще се фокусира основно върху енергетиката, финансовите пазари, сигурността, миграцията, защитата на потребителите, образованието и други.

Изборите за Европейски парламент тази година ще се проведат във всички страни членки между 4 и 7 юни. Само България и Унгария все още не са определили на коя дата ще се проведе вотът, но управляващите сочат за най-вероятна датата 7 юни-неделя. Общо 491 млн. европейци ще имат право на вот, като 36 млн. за пръв път. Ще бъдат избрани 736 европейски депутати, 17 от които от България.

Тази година вотът съвпадат с тридесетгодишнината от провеждането на първите преки европейски избори.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

11 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Ганий
    #12

    Откровение: демокрацията е най-лицемерната форма на диктатурата...

  2. Карина
    #11

    щото само тях ловят, поради с по-малко акъл пък и само те си слагат сами главите на дръвника сами :)))

  3. Алеко
    #10

    консуматорския манталитет.

  4. 1€
    #9

    като ядене на печени пилета, какво да очакваме?

  5. ІТ Паисий
    #8

    Омръзна ми от български компании с чужбински имена! Ако е българска компания, да благоволи да си направи лого на български и на кирилица, иначе се показва неуважение към мене като българин

  6. майкъл
    #7

    тлъст пакетиран задник на евродепутат-това търся!

  7. георги чапкънов
    #6

    арт инсталация "Кенеф"

  8. Склеротиков
    #5

    ІТ Паисий, ти ли си най-големия пазар на българските компании? :D

  9. KOPI-STEFAN D-R D TCHOLAK-SV
    #4

    ДРУГАРЯТ ОБАМА Е ПРОТИВ БОНУСИТЕ --ПОКАЗАХА ГО ВЧЕРА ВЕЧЕРТА И ДНЕС СУТРИНТА ПО ШВЕДСКАТА ТЕЛЕВИЦИЯ ! ЮДЕЙСИКТЕ КОПИЛЕТА ОТ ФАМИЛИЯТА ВАЛЕНБЕРГ БЯХА РАЗКРИТИКУВАНИ ОТ ШВЕДСКИТЕ БАНКОВИ ВНОСИТЕЛИ И НА ДРУГИЯТ ДЕН ОБЯВИХА, ЧЕ НЯМА ДА ВДИГАТ ЗАПЛАТИТЕ ЗА СМЕТКА НА ОТМЕНЕНИТЕ БОНУСИ ! ВЪЛНАТА ОТ ПРОТЕСТИ СРЕЩУ ТАЗИ ЮДЕЙСКА ПРЕСТЪПНИЧЕСКА СГАН ЗАПОЧНА ! В БРАТСКА АМЕРИКА ИМА СЪЩО ДВИЖЕНИЕ СРЕЩУ ЮДЕЙСКИТЕ КАПИТАЛИСТИЧЕСКИ ПРЕСТЪПНИЦИ ! ТРЯБВА ДА ИМА РЕВОЛЮЦИЯ, ЗА ДА СЕ НАМАЛЯТ БОГАТИТЕ И ДОРИ ДА ИЗЧЕЗНАТ, КАТО СЕ ИЗРАВНИМ. ТОГАВА ЩЕ ИМ ЕБА ПУТКАТА МАЙЧИНА НА ВСИЧКИ КАПИТАЛИСТИ ДЕТО МЕ УНИЖАВАТ - ЩЕ ЛАЗЯТ ПО КОРЕМО ..... СТЕФАН Д-Р Д ЧОЛАКОВ ШВЕЦИЯ

  10. nik
    #2

    МЕДИАПУЛ, къде и защо скрихте материала за изнасилвача т.славков и компанията му във шоуто на нова тв??!!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.