Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Около 250 млн. лв. трябват за неотложни ремонти на тунели и магистрални съоръжения

1 коментар
Около 250 млн. лв. трябват за неотложни ремонти на тунели и магистрални съоръжения

Индикативно около 250 млн. лв. са необходими за неотложни ремонти на тунели и съоръжения на магистрали, каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова по време на парламентарния контрол в петък,

Тунелите "Витиня", "Топли дол" и "Ечемишка" на магистрала "Хемус" имат сериозна нужда от ремонт, за да отговарят напълно на изискванията за безопасност, каза Павлова и напомни, че там не са правени основни ремонти над 30-40 години.

По думите ѝ с бюджета на Агенция "Пътна инфраструктура" могат да се извършват само дребни ремонти на свлачища и други аварийни разходи.

Ремонтът на тунелите по пътя Пловдив-Асеновград са добавени като анекс към договора за рехабилитация на пътя, като срокът за ремонта им изтича през октомври.

В очакване сме при добро изпълнение на приходите в бюджета с допълнително целево финансиране от Министерски съвет да получим през това лято поне една част от необходимите средства и да започнем поетапно ремонтите, допълни министърът.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Дядо ми Петър
    #1

    "..там не са правени основни ремонти над 30-40 години." В замяна на това са непрекъснато в ремонт. Защото са ни наследство от "развития" социализъм. Когато се строеше не по-малко мърляшки от сега, и се крадеше още по-яко. А участъкът до Правец трябваше да се пусне по спешност, тъй като шутът от същото село искаше да се похвали пред чуждите дипломати с новата си придобивка - Правешката шатра.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.