Онлайн поръчки за 47.6 млн. лв. в Черния петък

Онлайн поръчки за 47.6 млн. лв. в Черния петък

Поръчки за 47.6 млн. лв. в акцията Черен петък на 20 ноември, отчете платформата за онлайн търговия eMAG в понеделник. Това е 17 процента повече спрямо оборота в миналогодишната кампания. Трафикът към платформата е нараснал с 9 на сто и регистрираните в Black Friday 2020 посещения са 2.43 милиона.

Тазгодишното издание на акцията потвърждава тенденциите за значителен ръст на пората, които пазаруват онлайн и това, че техните интереси вече не са само към категорията електроника и ИТ. Потребителите приемат мобилните устройства като лесен канал за поръчки онлайн и средната стойност на количката при пазаруване се е увеличила с 9% – до 267 лв.

Новите клиенти са над 20 хиляди или 15 на сто от общия брой потребители на платформата.

От началото на събитието в 7:13 ч. и през целия период на кампанията над 72.65% от всички посещения са били от мобилни устройства.

Средно хората са поръчвали по 2 продукта – един по-скъп и друг от категории като дом и декорация, съдове за готвене и домакински уреди, кафе или коледни подаръци. Най-разнообразната поръчка включва 34 различни продукта;

Най-поръчвани са продуктите за дома – над 62 хил. поръчки, от които над 17 хиляди са за бебешки пелени. Смартфони и смарт часовници , малки електроуреди, телевизори и хладилници също са били сред най-търсените продукти. Внушителните над 5 хиляди тигана също са били продадени в Черния петък.

Най-бързо – за 35 секунди, се е разпродала серия от лаптопи, а за 48 секунди – конкретна марка телевизори.

"В петък, 20 ноември, видяхме, че впечатляващ брой хора са възприели онлайн търговията като начин за пазаруване. Очакваме тази тенденция да продължи и до Коледа, тъй като клиентите ще изберат да купуват и подаръците за празниците онлайн", коментира Андрей Попеску, директор на eMAG България.

Споделяне

Още от Бизнес

Трябва ли да се приеме гласуване по пощата и видеонаблюдение в секциите?