Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Онлайн регистрация - спазват ли се всички изисквания на КЗЛД?

0 коментара
Онлайн регистрация - спазват ли се всички изисквания на КЗЛД?

Спомняте ли си прословутия скандал с Cambridge Analytics? Точно той успя да накара целия свят да приеме една нова политика и ясно да се заяви на света, че най-скъпата инвестиция днес, това не са парите или акциите, които притежаваме, а личните си данни. Защо са толкова важни? Когато имаме достъп до ценна информация като тази, която ни запознава много подробно с тенденциите и потребителското поведение, можем веднага да забележим, че има достатъчно компании, които ще искат да ги анализират, откупят и използват за своето портфолио, особено след като с нейна помощ ще се подобрят, ще привлекат нови рекламодатели и още много други.

Точно по тази причина ще забележим, че в един момент беше въведен закона за защита на личните данни, който в Европа е познат като GDPR. Това, което вече се изисква от всеки бизнес, всяка медия и компания е първо да поиска разрешение от самите нас, също така трябва да сподели за какво точно ще бъдат използвани нашите лични данни и най-важното, ако откажем, другата страна няма какво да направи.

Това е като цяло идеята за защита на личните данни, ние избираме кой има право да ги използва и кой не. Няма как да има самоцелна употреба и най-важното, това важи за абсолютно всяка онлайн платформа, която изисква регистрация или дори посещение. Още по-важното е, че трябва да разберем още една специална подробност – при нарушаване на тези правила, без значение дали се намирате в САЩ, Германия или България, санкциите са жестоки.

И с оглед на това, трябва да разберем, че съществуват и някои случаи, които могат да ни накарат не само да се замислим, но и да видим къде професионализмът е най-висок. Отговорът е семпъл – индустрията, която трябва да спазва всички основни изисквания е именно тази на спортните прогнози и казино забавленията. Ако разгледаме малко по-подробно начина за правене регистрация в EfBet веднага ще забележим, че в условията е посочено кой и по каква причина може да изисква личните данни на даден клиент.

Веднага ще забележим, че изискванията се свеждат до някои основни правила. Първо хазартната комисия в страната иска практиката и забавлението да се случва с лица над 18-годишна възраст, следователно брандът ще поиска снимка на лична карта, за да потвърди възрастта на всеки играч. Другата агенция, която може да изисква личните данни на играч е ГДБОП.

Впрочем дори събирането на лични данни е посочено точно с каква цел се прави и това също се потвърждава в предоставения лиценз на всеки бранд. Точно по тази причина можем да бъдем сигурни, че личните ни данни се използват само и единствено за целите на качествена игра, спазване на законодателството и разбира се, защитата им е много по-добра, отколкото тази в социалните мрежи, както видяхме преди време.

Всички данни се пазят в защитен сървър, а както знаем, когато имаме съчетание от парични преводи като депозити и изплащане на сметки, изискванията са повече от драконови и точно по тази причина ще открием, че някои от най-големите специалисти са обвързани именно с осигуряването на качество. Впрочем в историята на хакерските атаки, букмейкърите се оказват най-неуязвими. Не си мислете, че това не идва с цена, всеки оператор инвестира в новата технология и не прави никакви компромиси в това отношение. Както казват критиците, понякога е срамно, че не можем да имаме повече професионализъм и в останалите бизнес индустрии.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.