Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Осем кандидати за околовръстното от ж.к. "Младост" до магистрала "Тракия"

Прогнозната цена на 6-те километра е 123 млн. лв., чужди компании няма

1 коментар
Сн. Архив

Осем кандидати подадоха оферти за доиграждане на околовръстното шосе на София от ж.к."Младост" до бул. "Цариградско шосе", където се прави връзка с магистрала "Тракия".

Прогнозната стойност на 6-километровия участък е 123 млн. лв. без ДДС и ще се финансира от републиканския бюджет, съобщи Агенция "Пътна инфраструктура".

В надпреварата участват всички големи в пътния бранш. Чужди компании не са подали оферти.

Кандидатите

До момента всички участъци от Южната дъга на околовръстния път са се изпълнявали от обединения с водещото участие на "Главболгарстрой". Сега "ГБС Инфраструктурно строителство" участва самостоятелно в процедурата.

Самостоятелно оферти са подали и "Трейс Груп Холд" АД, "ИСА-2000" ЕООД и "Хидрострой" АД.

Останалите четирима участници са обединения. Едното е "Ринг Роуд", в което влизат "Джи Пи Груп" АД и "Трансконсулт-22" ООД.

Другото е ДЗЗД "АПП СОП" с участници "Пътища Пловдив" АД и "Агромах" ЕООД.

Третото е обединение "Геопът СОП Младост", в което са "Геострой" АД и "Пътстрой 92" АД.

Последното е "ПСТ-СЕТ Младост" ДЗЗД с участници "ПСТ Груп" ЕАД и "Сет къмпани" АД.

Участъкът трябва да е готов през 2021 г.

Участъкът от пътен възел "Цариградско шосе" до пътен възел "Младост" е последният за изграждане от Южната дъга на Софийският околовръстен път. Така за строителство ще остане само отсечката от западното направление между бул."България" и магистрала "Люлин", която е най-сложна и трудна заради застрояването.

Индикативната стойност на 6-километровият участък, който ще свърже столичният квартал "Младост" с магистрала "Тракия", е 123 млн. лв. без ДДС.

Срокът за изпълнение е 910 календарни дни, от които 180 дни за проектиране и 730 дни за строителство. Това е приблизително около 2.5 години. Така, ако през тази година бъде избран изпълнител и няма обжалвания, през 2021 г. участъкът би трябвало да е завършен.

Началото на проектния участък е при км 35+260, което е малко след края на пътния възел при пресичането на бул. "Цариградско шосе" и Софийския околовръстен път. Краят е при км 41+340, където отсечката ще се свързва с реконструирания през 2012 г. участък от околовръстното шосе.

Отсечката ще бъде с две платна с по 3 ленти за движение в посока, средна разделителна ивица, разделителни ивици между локалите и директното трасе, 2 локални платна и тротоари.

Пресичането на Софийския околовръстен път с по-големите пътни артерии в района ще се осъществява чрез четири пътни възела - п. в. "Стар Лозенски път", п. в. "Патриарх Герман", п. в. "Самоковско шосе", п. в. "Младост".

Ще бъдат изградени 3 пешеходни надлеза и мостове над реките Искър и Кална. Предвидена е реконструкция на водопроводи, канализация и газоразпределителна мрежа, както и изместване на инженерни съоръжения, телекомуникации и други.

С реализацията на проекта ще се улесни движението на транзитния трафик и връзката между магистралите "Струма" и "Тракия".

анкета

Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!

Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. olele
    #1

    Айде че идват следващите избори и ке ви дръпнат килимчето под краката ,ако още малко се назландисвате

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.