Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Осем кандидати за отсечка на околовръстното в София

20 коментара

Осем са кандидатите да строят близо 6-километровата отсечка от околовръстния път на София в западна посока. Това стана ясно при отварянето на ценовите оферти в Агенция “Пътна инфраструктура” в петък.

 

Прогнозната стойност на трасето е 92.72 млн. лв., като финансирането се осигурява по оперативна програма “Транспорт”. Срокът за строителство е 18 месеца.

 

Победителят ще бъде избран по икономически най-изгодната оферта. С най-голяма тежест е цената – 50 точки. Техническото предложение носи максимално 35 точки, а срокът за изпълнение – 15 точки.

 

Самостоятелно в търга участват “Трейс груп холд”, “ПСТ Холдинг” и австрийската “Щрабаг”. Останалите петима кандидати са обединения от фирми.

 

В регистрираното по Закона за задълженията и договорите “Витоша 2013” влизат “Инжстройинженеринг“ ЕООД, “Автомагистрали Хемус” АД и “Трансстрой – Варна“ АД.

 

В консорциум “ПБВТ-СОП ЗАПАД“ са “Пътстрой Бургас” ЕООД и “Пътинженерингстрой-Т“ ЕАД Търговище.

 

“Пътстрой 92” и “ГБС Инфраструктурно строителство” са обединени в консорциум “Запад”.

 

В обединение “Западна дъга ДВ” влизат португалската “Лена Енженярия и Конщрусоиш“ и пернишката “СК-13 Пътстрой” АД.

 

Последната подадена оферта е на дружеството по Закона за задълженията и договорите “СОП 2013“. В него влизат "ИСА 2000", "Галчев Инженеринг Груп" и "Водстрой 98".

 

Бъдещият изпълнител се очаква да бъде избран до 26 юни.

 

Той ще трябва да проектира и изгради около 5.5 км от Западната дъга на околовръстния път на София. Началото започва на около 70 метра след пресичането на река Какач. Първият един километър от трасето пресича последователно две съществуващи жп линии чрез надлез, като под отвора на съоръжението ще минава булевард. При бул. “Ломско шосе” ще има пресичане на две нива, след което пътят се насочва към отклонението за село Мрамор. На петия километър се включва към Северна скоростна тангента, която минава на второ ниво.

 

Проектната скорост за движение е 80 км/час. Габаритът на пътя е 46метра, като ще има по две ленти за движение във всяка посока плюс две локални платна.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

20 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #20

    Определено не са държавните - след като КЗК угодно отмениха собственото си решение за Северната тангента в полза на Пеевската фирма, сега хем ще ни съдят в Европа италианските инвеститори, хем няма да имаме Северна тангента край София, хем ще изгубим еврофинансирането и инвеститорите.

  2. Анонимен
    #19

    Чии интереси защитават КЗК и ВАС?

  3. Анонимен
    #18

    Едни и същи разграбват държавата.

  4. Анонимен
    #17

    Щото Пеевски единствено иска да грабне парите по ОП "Регионално развитие". Ясно е, че консорциумът му има нулев опит в строителството на път и пътни съоръжения!

  5. Анонимен
    #16

    С какво ли държи Пеевски КЗК и ВАС, та си сменят настроенията от ден до пладне???

  6. Анонимен
    #15

    И ще ги загубим тези пари, щото Делян Пеевски се полакомил и поискал да ги прибере като се пробвал да дискредитира водеща световна компания с рушвери и рекети! НЕДОПУСТИМА излагация на КЗК и ВАС!

  7. Анонимен
    #14

    Абсурдно е това, което се случва.

  8. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #13
  9. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #12
  10. Анонимен
    #11

    След като АПИ е определила вече Салини Импреджило като победител, това показва единствено, че фирмата е кадърна, отговаря на всички изисквания на проекта

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.