Инцидентът в ранения пътник в автомобил откъртила се фасадна плоча е станал на надлез на гара Яна, а не на наскоро ремонтирания виадукт на магистрала "Хемус", както бе съобщено, уточниха от Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) в понеделник.
По-рано през деня от СДВР информираха за паднала около 10.30 часа в района на софийското село Елешница плочка върху автомобил "Фолксваген". Елементът си стоварил върху предното стъкло на колата и пострадалият от удара пътник е бил откаран в "Пирогов".
Раненият е без опасност за живота, съобщи неврохирургът от "Пирогов" д-р Георги Бебечев пред БНР. По думите ми пострадалият млад мъж има счупена долна челюст и лека контузия на гърдите. "Момчето е в съзнание, не се доказват травми на мозъчното вещество, няма счупване на черепа. Момчето в момента е в противошокова зала с цел да се доуточни гръдната травма. Няма неврологична симптоматика, движи четирите крайника и е на спонтанно дишане", посочи той.
Патрули на пътната полиция охраняват района, където е станал инцидентът. На мястото ще бъдат почистени и опасни ледени висулки. Движението в района вече се осъществява нормално.
От Агенция "Пътни инфраструктура" обясниха, че надлезът на път I-1 при гара Яна, откъдето се е откъртило парчето, не е ремонтиран от построяването му през 1975 г. Съоръжението не е част от автомагистрала "Хемус“, а осигурява безконфликтното преминаване на първокласния път над автомагистралата.
Причина за откъсването на бетоновия къс са големите температурни амплитуди в последните седмици, които водят до ускорено разрушаване на стари бетонови елементи от замръзването на проникналата в пукнатините вода, посочват още от пътната агенция.
Екипи на Областно пътно управление – София и на пътноподдържащата фирма в понеделнки и вторник ще извършат оглед на съоръжението и ще предприемат нужните мерки за обезопасяване и ремонт на частта от съоръжението, преминаващо над платната за движение на автомагистрала "Хемус“.
АПИ допълва, че е изготвила анализ на критичните съоръжения, които не са основно ремонтирани повече от 30-40 години и са в недобро състояние, и има програма за рехабилитацията им. Тя обаче ще се реализира при осигуряване на средства, чийто необходим размер не се посочва..
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
4 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Този изключително тежък инцидент, слава Богу случайно разминал се без загуба на човешки живот, е едно сериозно доказателство за същността на днешните "управленски" действия!Другарката лили, или както я наричат Винетката, е най-големия майстор на усвояване/засмукване на европейски средства!Разбира се, в най-удобния за лапане на комисионни, най-благодатния за смучене сектор - строителството!!!Затова внучката на идеолога-комуноид тодАр е един от най-близките съратници на "самодържеца" от Банкя.В състояние …
ли е някой да каже - някакви, каквито и да са, смислени и градивни инвестиции за развитието на блатото, наречено "държава" България направени ли са, освен силно доходоносните(до три пъти познайте за кого!!!) проекти в строителството???!!! Отвратителното, а и показателно в тежкия инцидент при гара Яна, е това, че даже и в строителството се подхожда избирателно - там, където могат да се награбят пари в големи размери се действа със замах, но там, където сумите за плюскане са малки - нула внимание, независимо от задълженията!!!Потърпевшите кучета ги яли и плочи върху главите им падАли, нищо, че са данъкоплатци!Не ми се мисли какво ще падне върху главите на целия "мъдър" български мат'рял, когато секнат европейските средства и останем само с резултатите от строителството??!! А този момент не е толкова далече - 2020-та г. скоро ще дойде...
Добре че младежът не е пострадал по-тежко. А иначе с парите от европейските програми да бяха ремонтирали тези надлези вместо да ги трошат за ненужни и кичовски проекти като шадравани, градинки,спортни плащадки и т.н.
Значи за 35 години без ремонт, не е имало инцидент. Сега по-малко от година след ремонта - проблем.
Така де, видими резултати гарантирани от герб!