Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Пътната агенция все още е на автопилот

Лансират Стилян Кротнев за шеф на АПИ

2 коментара
Пътната агенция все още е на автопилот

Вече две седмици Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) е на автопилот и няма кой да придвижва дори документацията за публикуване. След оставките на двамата членове на Управителния съвет на АПИ – председателят Светослав Глосов и Веселин Давидов, заради хаоса с винетките, третият – Дончо Атанасов е излязъл в болнични през миналата седмица и не е на работа, твърдят източници на Mediapool от АПИ.

Така в момента няма дори кой да подпише документи, за да бъдат публикувани. Най-вероятно това е причината да няма движение по публикуването на договора между АПИ и държавната компания "Автомагистрали". Министърът на регионалното развитие Петя Аврамова обеща това да се случи след 20 януари, но все още не е факт, показа проверка на Mediapool. В 18 часа пътната агенция съобщи, че договорът вече е публикуван, макар да не е дължано по закон да го прави. Документът е изпратен и на депутатите от БСП, които преди дни го поискаха.

Междувременно премиерът Бойко Борисов поиска "ударно" да започне строителството на магистрала "Хемус". При откриването на завода на американската "Варок" в Димитровград Борисов заяви: "Стартираме ударно "Хемус". Искам март месец да направим поне три първи копки на магистралата, защото виждате на юг по магистралите завод след завод."

Не е ясно обаче това как ще се случи, защото отчуждителните процедури за изграждането на магистралата не са приключили.

Най-вероятно поради липса на ръководство на АПИ няма никакво движение и по другия важен договор – за изграждането на тунел "Железница", който беше спечелен от "Джи Пи Груп".

Междувременно преди ден в пътната агенция се разнесе мълва, че вече има нов шеф и това е Стилиян Кротнев. Официално потвърждение от АПИ обаче няма. По неофициална информация Кротнев все още не е дал съгласието си да заеме ветровития пост.

Стилян Кротнев е роден през 1981 г. и е завършил "Финанси" във Великотърновския университет "Св. Св. Кирил и Методий". Магистър е по публична администрация от Университета по национално и световно стопанство.

Работил е в пътната агенция като експерт и достига до началник на отдела, отговарящ за проектите по оперативна програма "Транспорт". Работил е и в Националната компания "Железопътна инфраструктура", където също се занимава с европроектите. Бил е заместник-директор на държавното предприятие "Пристанищна инфраструктура". В момента е шеф на дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" в МВР.

Освен двама нови членове на Управителния съвет на АПИ без началник е и Националното тол управление. Неговият шеф Антон Антонов първи подаде оставка заради проблемите с въвеждането на тол системата, заедно с Веселин Давидов от управителния съвет на АПИ.

 

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Практик от София
    #2

    А преди да се включи автопилота, на какъв режим функционираше въпросното нещо, ако смея да попитам ?

  2. Pavlova
    #1

    За този пост не е ли нужно да си пътен инженер? Как може специалист по всичко да се занимава с такава отговорна дейност? При ГЕРБ - може.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.