Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Пътниците на "Бритиш Еъруйез" вече ще си плащат храната на борда

3 коментара
Пътниците на "Бритиш Еъруйез" вече ще си плащат храната на борда

Британската авиокомпания "Бритиш еъруейз" (British Airways) съобщи, че пътниците в икономична класа вече ще плащат сервираната храна на борда на самолетите при полети на къси и средни разстояния, както правят нискотарифните компании, предаде Франс прес, цитирана от БТА в петък.

За целта авиопревозвачът се обединява с хранителното подразделение на британската група "Маркс енд Спенсър" (Marks and Spencer). Решението е взето след консултации с клиентите, които като цяло са отговорили, че предпочитат да плащат за по-качествена храна, отколкото да получават безплатни сандвичи на борда на самолета.

Досега пътниците в икономичната класа на "Бритиш еъруейз" имаха право на сандвич и напитка, включени в цената на билета.

Вместо това пътниците ще могат да избират от меню, предложено от "Маркс енд Спенсър" при полети под 5 часа, обясни авиокомпанията в комюнике. Цените в него ще са от 1 до близо 5 британски лири (1.15 до 5.80 евро). Пътниците в бизнес класа ще продължат да получават безплатна храна от специално меню.

Новата система влиза в сила от 11 януари при полетите от основните лондонски летища "Хийтроу" и "Гетуик", след което ще се прилага и за други полети.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Преслав
    #3

    Редуцират разходите , защото нискотарифните им дишат във врата.

  2. Honest John
    #2

    Аз лично нямам оплаквания от храната на BA. Винаги, когато съм летял с тях храната е била нормална с оглед на това, че е на борда на самолет. Причината да премахнат безплатните екстри според мен се състои в това, че авиокомпанията иска да намали разходите и увеличи печалбите. Съвсем нормално предвид брекзит-а.

  3. Milenca
    #1

    Можеше и друго заглавие, напр. британската авиокомпания отвръща на удара на стотиците оплаквания от качеството на храната, предлагана в икономичната класа (сандвичите). Няма храна (сандвичи) няма и оплаквания. Нещо като блестящото сталиново прозрение: няма човек, няма проблем.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.