Подготовката на предстоящите избори и работата по големите инфраструктурни проекти, финансирани по еврофондовете, очерта като приоритети на бъдещия служебен министър на регионалното развитие и благоустройството сегашният такъв в оставка Лиляна Павлова. Пред журналисти в четвъртък тя разчете задачите за наследника си.
Тъй като основната задача на служебния кабинет е подготовката на предсрочните избори Павлова очаква от бъдещия министър на регионалното развитие и благоустройството навременна актуализация и отпечатване на коректни избирателни списъци, както и да разработи електронната и SMS-проверка на секциите за пускане на бюлетина от конкретен гласоподавател и за заявление за гласуване в чужбина.
Павлова посочи също така необходимостта Агенция “Пътна инфраструктура“ да довърши големите проекти по оперативна програма "Транспорт" и "Регионално развитие". До края на април трябва да се направи оценката и да одобри финансирането от 180 млн.лева за 36-те големи града за подобряване на градската среда. Трябва да продължат преговорите по новата оперативна програма, като целта е до лятото да стане ясен нейният обхват и финансовите ѝ параметри, каза министърът в оставка.
Голяма част от магистрала "Тракия" е готова, остават само 35 километра, за да бъде завършена, има обективна възможност това да се случи в срок, ако строителят се мобилизира напълно, обясни още Павлова. Това, по думите ѝ, означава строителят да работи на "пълни обороти", да работи с максималните смени и да има достатъчно оборотни средства да завърши участъка. Това е и голямото предизвикателство пред него, надявам се, че той ще бъде отговорен строител, тези които трябва да го подкрепят, ще го подкрепят да го направи, заяви министърът.
Лиляна Павлова, която присъстваше на подписването на договор за строежа на обхода на Врача, не коментира информация, че тя ще оглави листата на ГЕРБ във Варна.
Обходният път на Враца ще се изгражда от обединение "Обход Враца", в което участват "Трейс Груп Холд" и "Пи Ес Ай", Стара Загора. Договорът е за 14.6 млн. лв. с ДДС и според него дългият 6.8 км участък трябва да е готов за 360 календарни дни.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
11 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Като прочетох коментариите написани по долу виждам каква е културата в нашата страна и защо сме бедни и не ни искат в шенгенската зона.Жалко за Ботев,Левски,Вазов и др.
IZTO4NIK РАЗСЕКРЕТЕТЕ финансовите отчети на Строителната камара!
Павлова е родена на 6 декември 1977 в София.[1] Внучка на партизанина и член на ЦК на БКП Георги Павлов.[2][3][4] Завършва УНСС със степен бакалавър по „Международни икономически отношения" и Варненски свободен университет със степен магистър по „Публична администрация и европейска интеграция". Защитава докторска степен по икономика, специализира право в Института за следдипломна квалификация към УНСС през 2002.[5]
Павлова започва работната си кариера през 1997 година като финансов мениджър към …
програма ФАР BG 9315 „Програма за обучение на мениджъри". В периода 1998-1999 година е офис-мениджър към програма ФАР по проект Темпус „СМЕ-03051-97 Национален академичен център по мениджмънт и капиталови пазари". През 1999 година работи като експерт по международни проекти към Института за следдипломна квалификация при УНСС. От 1999 до 2002 година е експерт в Координационното звено по програма ИСПА към Министерството на регионалното развитие и благоустройството. През 2002 година работи като експерт в дирекция „Национален фонд" в Министерството на финансите. През следващите седем години, до 2009, е началник отдел в дирекция „Национален фонд" в Министерство на финансите (Финансово управление, контрол и сертификация на средствата от ЕС). От 2009 година е заместник-министър на регионалното развитие и благоустройството.
На 7 септември 2011 Павлова е посочена от премиера Бойко Борисов за министър на регионалното развитие и благоустройството на мястото на подалия по-рано оставка във връзка с кандидатирането си за президент Росен Плевнелиев.[6] Народното събрание приема оставката на Плевнелиев и одобрява Павлова като нов министър на 9 септември 2011.[7]
Тя е първата жена - министър в сферата на строителството, считано от 1878 г. Павлова владее английски и руски език.
След подадената оставка на Симеон Дянков на 18.02.2013 г. от постовете вицепремиер и министър на финансите, министър-председятелят предлага Лиляна Павлова да заеме поста вицепремиер .
Заедно с баща си проф. Павел Павлов - заместник–ректор на Варненския свободен университет „Черноризец Храбър“ е един от учредителите на сдружението на магистрите по публична администрация и социални дейности „Академика – Магистър – Интелект“.[8]
7, прав си, гроб надмина и братко и батко в кражбите... То не бяха некачествени материали, то не беше черепа... След една година, всички отсечки, на които тиквата-буда е рязал ленти, ще бъдат затворени за ремонт, щото вместо асфалт, на гроб са давани пари.... Ама те тиквичките ближат ли ближат за*дника на тиквата-буда
Във форума има маса тиквеници, които са готови не само да изближат за*дника на тиквата-буда, но и на всички от гроб, ама ако трябва да кажат няколко думи за шун*дата павлова - мълчат... Защо ли? Сега ще почнат едни въпроси колко е струвал 1 км магистрала съгласно договорите, подписани от гроб и не би ли било по-добре те да се използват за хората, а не за кражбата на гроб...
тая е няай- голямата грешка в кадровата политика на герб!!!!!!!!!!!комунистическо мекере,обле4ено в кожа на герб!!!!
За това е била тази злоба и напъни да има предсрочни избори. Вие да се докопате до парите. Да, ама не. Други ви изпревариха.Сега продължавате да драпате. Ами да бяхте крали по-умерено, за да не ви спрат фондовете от ЕС.
Тая супернахална кранта докога ще е на свобода? Ей, мръсни гробари, все едно ни лук яли, ни лук мирисали. Тя е една от тези, които унищожаваха всичко, до което се докосват, а сега и акъл ще дава.