През последните три години пивоварният сектор у нас е направил 1.2 млн. лв. социални инвестиции в полза на обществото, отчете в четвъртък Съюзът на пивоварите.
Производителите на бира в страната имат широк спектър от инициативи в полза на обществото - от дългосрочни платформи за дарителство и подпомагане на местните власти до програми за отговорна консумация и дейности, насочени към детския спорт и опазване на природата и околната среда.
От организацията отчетоха, че през 2014 г. в акциите на кампанията "Спортът е по-добрият начин децата да пораснат" са се включили над 2000 човека. Проучване сочи, че 18% от пълнолетното население на страната е информирано за инициативата, което означава, че нейните основни послания се разпознават от 910 000 пълнолетни българи.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент