Пивоварните у нас са вложили 1.2 млн. лв. в обществени инициативи

През последните три години пивоварният сектор у нас е направил 1.2 млн. лв. социални инвестиции в полза на обществото, отчете в четвъртък Съюзът на пивоварите.

Производителите на бира в страната имат широк спектър от инициативи в полза на обществото - от дългосрочни платформи за дарителство и подпомагане на местните власти до програми за отговорна консумация и дейности, насочени към детския спорт и опазване на природата и околната среда.

От организацията отчетоха, че през 2014 г. в акциите на кампанията "Спортът е по-добрият начин децата да пораснат" са се включили над 2000 човека. Проучване сочи, че 18% от пълнолетното население на страната е информирано за инициативата, което означава, че нейните основни послания се разпознават от 910 000 пълнолетни българи.

Споделяне
Още от Бизнес

Одобрявате ли удължаването на извънредното положение с един месец?