Товарен кораб, плаващ под руски флаг, се е забил в мост в южнокорейското пристанище Пусан, съобщава в."Известия", цитиран от БТА. Инцидентът е станал в четвъртък, 28 февруари, 16:23 местно време.
Корабът е ударил моста с носовата си част, в резултат на което в съоръжението се е отворила 5-метрова дупка.
Работата на порта не е прекъсната.
Според агенция Yonhap капитанът на Seagrand е управлявал кораба пиян, като количеството на алкохол в кръвта му е било значително над допустимото.
Ключови думи
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
12 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Айде сега да те светна и за лоцманите. Дали има лоцман на борда или не, командването и последната дума има ВИНАГИ капитанът. В пристанища, които се смятат за опасни или където има интензивен трафик се изисква да има лоцман на борда. За други пристанища капитанът прценя дали да поиска лоцман или не. Айде сега иди на седянката в първичната партийна организация или в местното дружество "Рублолюбци" и им обясни всичко това, ако изобщо си разбрал нещо. Или най-добре си купи едно пътуване до сибирията с Ту-154 и се обеси на някоя красивая, руская бирьозка. Mъpша!
Абе ти си наистина абсолютен kpeтен! Кой ти ги каза тези "елементарни морски правила"? За какви 4 човека ми плещиш? Може би е "елементарно морско правило" 4 човека да въртят 4 чекръка на мостика? При приставане или напускане на пристанището маневрите се ръководят само от един и това е капитанът или лоцман, ако е повикан и му е поверено управлението пак от капитана. Всички останали, а те са доста повече от 4 на такъв кораб, изпълняват заповедите на капитана и преди да направят нещо, което им се струва …
подходящо, искат изричното съгласие на капитана. Ама пусти путлер. И натисни клавиша Caps Lock, ако схващаш какво искам да ти кажа. И накрая, запуши си ушите, за да не става течение между тях и да не получиш възпаление на мозъка, ако въобще го имаш.
Ако малко от малко разбираше от корабоплаване, щеше да знаеш, че, за да спре един такъв кораб са нужни от 1 до 4 морски мили в зависимост от тонажа и скоростта. На 100 метра от моста дали даваш пълен назад или не е общо взето все тая. Освен това, умнико, няма видими причини корабът да се е насочил по силата на външни фактори (освен пияния капитан) към това място на моста, което освен това очевадно не е мястото, където такъв кораб може да мине. Няма вълнение, за вятър не е видно, но при тази маса …
дори вятър 7, 8, 9 Бофор не е от голямо значение. Освен това за движението на кораби в акваторията на пристанищата, а и не само там, ама няма да ти обяснявам, има точно определени коридори. Този кораб не изглежда да се е движил в определения за целта коридор. Стана ли ти ясно, кyxa лейко или си зомбясал съветски чугун?
НА ВИДЕОТО СВ ВИЖДА КАК ДВИГАТЕЛИТТЕ РАВОТЯТ НА ЗАДЕН ХОД,НО МАСАТА И ИНЕРСИЯТА Е ГОЛЯМА И Н ЕМОЖЕ ДА СПРЕ КОРАБА.МНОГО СТЕ ЕЛЕМЕНТАРЕН В ОЦЕНКАТА СИ ЗАХОРАТА. АМА ПУСТИ СОРОС!
ОТ ДА ПЛЮЕТЕ РУСНАЦИТЕ ЗАБРАВЯТЕ ЕЛЕМЕНТАРНИ МОРСКИ ПРАВИЛА. 1. КАИТАНА НЕ УПРАВЛЯВА КОРАБА ВСЕ ЕДНО Е КАРУЦА. ЗА УПРАВЛЕНИЕ ПАРАХОД С ТОЗИ РАЗМЕР СА НЕОБХОДИМИ ПОНЕ 4 ЧОВЕКА..2. В ПРИСТАНИЩНАТА АКВАТОРИЯ КОРАБА СЕ УПРАВЛЯВА ОТ ПИЛО-ЛОЦМАН КОЙТО ПОЗНАВА ФАРВАЙТЕРА НА ПРИСТАНИЩЕТО.
Този не е бил пиян. Той просто не е бил тук и сега. Не може нормален човек, да не говорим за морски капитан, да си въобрази, че ще мине под моста. На видеото се вижда как корабът целенасочено си се движи към моста така, че да да се навре точно там. Наистина, ега то отрепките!
От доста време се знае, че руснаците обичат да блокират мостове, но аз се питам. Къде са южнокорейските военни, за да арестуват моряците от този кораб и да ги задържат за разпит половин година?
Е кажете ми, може ли на такива хора да се дава да се доближават до ядрени мощности? Дори не оръжия, ами електроцентрали, например...
Хахаха. Каквито хората такава и техниката,такава и страната -сибирска сатрапница. Къде са дежурните другари тролове!? Или чакат инструкции?!
Преди почти 50 г. също такъв пиян ватник събори стария клапов мост над канала към Варненското езеро.