Мерки за разширяване на пазарното предлагане в Европа и Азия на българското кисело мляко, произвеждано от чужди компании, обсъди в сряда министърът на икономиката и енергетиката Петър Димитров на среща с фирми, притежаващи лиценз от "Ел Би Булгарикум" за заквасването на продукта. Те са в България по повод навършването на 40 години от лицензиантската дейност на държавната компания.
Димитров се срещна с председателя на японската "Мейджи", която държи почти 40 на сто от японския пазар на кисело мляко с над 40 продукта с марката „Българско кисело мляко Мейджи”, както и с шефове на корейската "Витал Фууд Ко".
Японските представители очертаха три основни насоки, които трябва да се имат предвид при разширяването на употребата на българското мляко, съобщиха от пресцентъра на Министерството на икономиката и енергетиката. Това са спазване и усъвършенстване на технологията, правилното и разумно контролиране на бранда и създаването на продукти, които да отговарят на специфичните предпочитания на хората от различните региони.
Корейските представители заявиха, че ще направят всичко възможно българското кисело мляко да стане №1 и в Корея.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент