Платформа за автоматично купуване на онлайн реклама тръгна у нас

Платформа за автоматично купуване на онлайн реклама тръгна у нас

Платформа за автоматизирано онлайн купуване на рекламна площ стартира за пръв път в България в сряда комуникационната компания Dentsu Aegis Network .

Това ще промени напълно традиционните методи за купуване на дигитален инвентар към по-прогресивен и индивидуален подход, който съчетава профила на интернет потребителите с данните и технологията, с цел да се доставя специално предназначена за група клиенти реклама в реално време до най-подходящите консуматори.

Със старта на платформата "Амнет" (Amnet), България ще увеличи глобалното портфолио на агенцията до 35 пазара по света и ще ѝ даде възможност да предостави своя глобален опит в регион, където автоматизирано купуване на онлайн реклама тепърва започва да се развива. Като част от Dentsu Aegis Network България, "Амнет" започва да работи на пазар, където приблизително 6 милиарда real-time bidding импресии преминават месечно през demand-side платформи (DSP), посочват от дружеството.

Чрез платформата ще може да се следи всеки потребителски сегмент и начина му на поведение в онлайн среда с прецизна точност. Алгоритъмна технология и данни в комбинация позволяват на "Амнет" да развива и усъвършенства в реално време начина, по който създава и доставя аудитория, управлява данните, прави доклади и заключения. Това ще позволи на рекламодателите да доставят правилните реклами до правилните хора в най-правилния момент. Платформата е интегрирала в себе си най-добрата DSP-технология, за да може да купува и оптимизира, спрямо целите на конкретна кампания, силно таргетирана и насочена към специфична аудитория дигитална реклама в целия спектър от онлайн медии - дисплей, мобилни и видео решения.

"Очакваме дигиталните медии да продължат да се развиват с все по-висок темп и стартирането на Amnet ще ни даде възможност да осигурим нови начини за повишаване на резултатите от дигиталните кампании, а от там и за повишаване на ефективността на инвестициите в онлайн медии. Amnet обединява хора, данни и технология, като осигурява в реално време таргетирана реклама към най-подходящите потребители. Вярваме, че с тази допълнителна оферта ние сме много добре подготвени за следващите бъдещите предизвикателствата на дигиталния пазар у нас", коментира Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network България.

Българската платформа ще разчита на пълната подкрепа и професионален опит на специалистите от "Амнет Полша", която е хъб за Централна и Източна Европа. Нейният мениджър Павел Ласковски определя като много добро сътрудничеството с българския екип и допълва, че "първите кампании с ефективност, която отговаря на изискванията на клиентите, вече са факт".

"Amnet се различава от всички останали рекламни системи и конкуренти платформи с това, че безусловно държи данните на рекламодателите ѝ да останат тяхна собственост. Amnet пази информацията на своите клиенти, без да бъде обединявана или споделяна, което гарантира нейната цялост и невъзможността тя да попадне в ръцете на техни конкуренти”, посочи Милена Мишинева, мениджър на платформата у нас.

Споделяне
Още от Бизнес