Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Подкопан е мост на магистрала "Струма", но няма опасност за пътуващите

3 коментара
Сн. bTVnovinite

Вода е направила дълбоки улеи под един от мостовете на магистрала "Струма" до село Мало Бучино, но няма опасност за съоръжението, твърдят от агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ).


Снимка: бТВ

Минаващата в близост река си е пробила ново корито под моста на магистралата и е изровила улеи, точно до носещите клони. Улеите са широки около 2 метра и дълбоки около 1.7 метра, показа бТВ.

Екип на държавната компания "Автомагистрали" е проверил дали има опасност за пътуващите по магистралата.

Няма опасност за стабилността на мостовите съоръжения на магистрала "Струма" в района на Мало Бучино и пътуващите трябва да са спокойни, увериха от АПИ.

При строителството на магистрала "Люлин", която от 2018 г. е част от магистрала"Струма", мостовите съоръжения са изградени с пилотно фундиране. Пилотите са на дълбочина 20 метра и няма опасност от пропадане, посочват от пътната агенция.

От там обясняват, че тъй като трасето на магистралата преминава през райони, които са водосбор от планина Люлин и при обилни валежи водите, които се стичат от склоновете на планината, образуват наноси от кал и тиня и запушват деретата, по които водата трябва да се оттича. Вследствие на това се нарушават насипите под съоръженията.

Предприети са действия и започва запълване на изнесените от водата земни маси с подходящ материал за възстановяване на насипа, твърдят от АПИ.

Предстои изготвянето на проект за подобряване на отводняването, като целта е той да бъде изпълнен в новия строителен сезон, обещават от пътната агенция.


Снимка: бТВ

Това е поредният проблем свързан с бившата магистрала "Люлин". В края на януари скали паднаха на пътя върху движещ се автомобил. За щастие инцидентът се размина само с материални щети. Пътният шеф Георги Терзийски обвини за случващото се по магистралата, която беше построена по времето на първия кабинет на Бойко Борисов, правителството на Сергей Станишев.

От пускането ѝ в експлоатация през 2011 г. бившата магистрала "Люлин" непрекъснато е в ремонт - укрепване на свлачища и ремонт на тунели. До момента АПИ не е представяла справка колко средства е дала за поддържането на 19 километровата отсечка за изминалите 10 години.

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. tonysd
    #3

    Мостът е подкопан. А поголовната сеч на общински и държавни гори в Люлин планина, по водосбора на реката разбира се няма нищо общо.

  2. .text
    #2

    Това е от природата: просто ГЕРБ са такива едни крадливи и некадърни по природа.

  3. bez_ime
    #1

    ВсеКато гледаме строежите на ГЕРБ, няма как да не си спомним за "Атлас изправи рамене" на Айнд Ранд...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.