Подразделение за инвестиционен и медиен мениджмънт заработи в София

Amplifi ще се ръководено от Александър Джаджаров и Румяна Стоянова

Заработи български офис на глобално подразделение за инвестиционен и медиен мениджмънт Amplifi, чиято цел е да обедини медийните партньорства, автоматизираното купуване на рекламни площи, проучванията и анализите. Това ще достави максимална ефективност на клиентите, заедно със своите медийни, технологични и инфраструктурни партньори, съобщи глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network. Тя участва в проекта заедно с агенцията за дигитален маркетинг - iProspect, както и Amnet, търговско подразделение за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн.

"Променяйки нашия медиен мениджмънт и инвестиционен подход, ние ще се възползваме от икономията на мащаба, за да разработваме още по-иновативни и ефективни решения за нашите клиенти”, заяви Мария Грашнова, главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network България.

Amplifi ще се ръководено от Румяна Стоянова и Александър Джаджаров и ще работи в тясно сътрудничество с всички агенции от Dentsu Aegis Network България, висшия ръководен състав на групата, както и на регионалните и глобалните екипи на Amplifi.

Румяна Стоянова има над десетгодишен опит в рекламния и медиен бизнес, като в последните три ръководи телевизионния отдел на Dentsu Aegis Network България.

Александър Джадждаров се присъедини към екипа на Dentsu Aegis Network България през 2015 г., като последно е заемал позицията Търговски директор на TV7.

Споделяне
Още от Бизнес

Вярвате ли на приказката на Божков за Али Баба и подкупите към управляващите?