Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Пощата става и информационен туристически център

1 коментар

Пощите се превръщат в информационни центрове за туристическите услуги, които се предлагат в различните населени места у нас. Директорът на "Български пощи" Енцислав Харманджиев и Румен Драганов, председател на националната кампания "България – рай и за българите", подписаха в сряда споразумение за сътрудничество в областта на туризма. Държавните пощи ще осигурят инфраструктурата за популяризиране на родния туристически продукт, като на специално оформени места в пощенските клонове ще може да се получи информация за забележителностите в дадено населено място, какъв туристически продукт може да се ползва и дори да се резервира хотел, уточни Харманджиев. Информационната база ще бъде предоставена от Борда по туризъм, поясни директорът на "Български пощи".

Подобно споразумение за сътрудничество ще се подпише на 13 февруари с Националното сдружение на общините. Родната туристическа индустрия продължава да подценява българския екскурзиант, коментира Драганов. През изминалата година 5.7 милиона българи са предприели екскурзионни пътувания, а около 9 милиона са предприели еднодневни екскурзии.

Парите, които българският турист дава за пътувания във вътрешността на страната, не се отчитат от големите в сектора, а те дават възможност за развитие на населени места, които остават извън предпочитанията на чуждестранните туристи. Съвместно с националното сдружение на общините се планира организацията на пътуваща изложба "уикенд в моя град", поясни Поли Карастоянова от Борда по туризъм.

Инициативата е насочена към българите, които предпочитат да пътуват през двата почивни дни извън населеното място, в което живеят, коментира Карастоянова. Тя посочи, че развитието на нискотарифните авиокомпании в Западна Европа е позволило на много селища без курортни дадености да се развият като атрактивни за туризъм дестинации.

Като част от националната кампания, чиято цел е да върне българите в родните курорти, е и споразумението между хотелиери и туроператорски агенции, което ще се парафира последната седмица на февруари за пакетните почивки, предлагани на българите.

Според Румен Драганов, обсъжданите възможности са цените на пакетите за българи да са 10-20 на сто по-ниски спрямо тези на рецепция.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. afrikanets
    #1

    Samo tova im lipsva na poshtite - da se zanimavat s reklama na turizma i na BG! shto ne investirat v samata poshtenska usluga, chieto kachestvo e tragichno - bavno, nesigurno, za vseki malko po-goliam plik te razkarvat do poshtata, nadpisvat si belezhki, uzh sa idvali da te uvedomiat za kolet. Kartichki za Koleda, pusnati v Sofia na 17 dek. stignaha do adresite si v Sofia chak v sredata na ianuari. Ama kakva reklama mogat da praviat samo!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.