Пострадалите от роуминг проблемите на А1 ще бъдат компенсирани

Пострадалите от роуминг проблемите на А1 ще бъдат компенсирани

Мобилните услуги в роуминг за клиенти на А1 България са вече изцяло възстановени, обявиха от компанията в понеделник. Потърпевшите от проблемите ще могат да заявят компенсация в седемдневен срок и ще получат безплатни 500 МВ в роуминг. Според избора на клиента те ще могат да се ползват на територията на страната до края на отчетния им период или в роуминг до 7 октомври 2018 г.

Заради техническия проблем в мрежата на "Водафон", която е партньорски телеком на А1 в чужбина, през уикенда много българи на почивка в чужбина не можеха да ползват никакви услуги. Най-засегнати бяха на 1 септември българите на лятна ваканция в Гърция, което предизвика вълна от недоволство. Тъй като в Гърция по това време има най-много българи,  техническите екипи на А1 България и А1 Груп са съдействали на "Водафон" и работили за пускане на роуминг услугите първо в тази държава. За останалите държави, от А1 препоръчаха на клиентите си на ръчен режим да изберат друга мрежа за роуминг, а не автоматично включващата се на "Водафон".

Техническите проблеми са били отстранени напълно за всички държави на 2 септември вечерта и в момента всички клиенти на А1 България, които се намират в Гърция или друга дестинация в ЕС, могат да ползват роуминг нормално, заявиха от телекома.

"Въпреки че тези затруднения не бяха по вина на А1, заради неудобството, изпитано от клиентите, телекомът ще предостави компенсации на всички засегнати. Всеки, който е имал затруднения с ползването на мобилни услуги в роуминг в Гърция или други части на ЕС в периода 01.09-02.09.2018 г., може да заяви компенсация в седемдневен срок чрез попълване на електронна форма https://www.a1.bg/compensation-form-mobile, на *88 или в магазините на А1 България", посочва се в съобщение на дружеството.

При активацията на избраната от клиента компенсация, той ще бъде уведомен със СМС.

Споделяне
Още от Бизнес

Защо главният прокурор размахва пръст на политици?