Съдържание от Уебса

Позитивната страна на отрицанията в маркетинга

Наречете го инат, смятайте го за някакво детско упорство, но няма мъжко същество, което да не направи точно обратното на това, което му се казва. Просто се замислете колко пъти сте пожелали да направите нещо, защото някой ви е казал? Като започнем от детските години и продължим напред, често ще забележим, че именно наказанието и предупреждението ще ни накарат да действаме по обратния начин. Ето защо ще забележим, че някои специални брандове, изпълнителни и дори компании, предпочитат да направят точно обратното и вместо да Ви заявят да купите техния продукт, те ще кажат точно обратното - не го правете, не купувайте нашия продукт, откажете се от него.

Някои автори на книги например кръщават книгата си със заглавие "Не купувай тази книга" или "Открадни тази книга". Второто най-вероятно не е препоръчително, но ако вярваме на обратната психология - най-вероятно повечето ще я заплатят. И как става така, че правим точно обратното на това, което ни се казва? Всичко започва от нашата много дълбока природа, а за да дадем качествения пример, нека заявим, че ще вземем за пример едно от най-древните занимания в света - половия контакт. Ние сме човешки същества и можем да покажем своето привличане по много и най-различни начини.

Горилите обаче заявяват своето сексуално желание, единствено и само с помощта на агресия и изгонване на останалите мъжки в компанията. Колкото и неприятно да звучи, познаваме и хора, които най-често правят точно това, но по една или друга причина нямат успех сред жените. И понеже често възбудата контролира мъжките сетива, в някои по-конкретни състояния сме не само готови да се включим в дадено предизвикателство, но и да покажем присъствие на духа и да действаме малко по-първично. Как да стигнем до това състояние?

Отговорът също не е труден, всичко се свежда до реклами и то правилните реклами. Спокойно можем да открием и много адекватни реклами, които може да ни показват точно обратното на нашето действие. Почитателите на онлайн казината най-вероятно са забелязали, че за да вземат даден бонус, трябва да направят своя първи депозит, но малцина знаят, че съществува и бонуси без депозит, тоест получавате директно само бонуса. Понеже практиката е точно обратната, мнозина започват да търсят именно брандове с такива предложения. Добрата новина е, че в платформата на Silentbet, където анализаторите правят оценка на всеки оператор, занимаващ се с хазарт, можем да открием кои точно букмейкъри ще ни повлияят така директно. Добре де, а това означавали, че всичко се свежда до игра на думите. Отговорът е: не! Замислете се за дамските обувки на високи токове. Какво точно правят те? Привличат вниманието ни, при това в един от много неудобните моменти, защото отдавна не е прието един мъж да се обръща след една жена.

Със сигурност много дами обичат тази идея, но няма да си признаят, ала за всичко са виновни високите токове. Първо правят дамата значително по-изпъната и предизвикателна като стойка, а след това ще видим, че именно женския крак под коляното привлича много внимание, следователно на конкретната платформа може да изпъква още повече. И най-важното, токовете издават шум, който инстинктивно ни кара да се обърнем и завъртим. Дори спортните автомобили се произвеждат да бъдат по-шумни, за да мотивират повече купувачи да си ги купят и да привличат внимание, макар и често да се оказва, че нямам нужда от такива. И знаете ли кое е най-тъжното, поне за мъжката аудитория - този метод работи само и единствено върху тях.

Споделяне

Още от Бизнес

Каква е оценката ви за проектокабинета на ИТН?