Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

През септември ще има "фронт за работа" на магистрала "Тракия"

3 коментара
Идния четвъртък правителството трябва да вземе решение да продължи строителството на недовършените участъци от автомагистрала "Тракия". До края на юни Фонд "Републиканска пътна инфраструктура" трябва да обяви процедурата и в едномесечен срок държавната комисия да приеме офертите на кандидатите. Това съобщи в неделя пред журналисти в Казанлък министърът на регионалното развитие Асен Гагаузов. "Ние вече сме възложили на Фонд "Републиканска пътна инфраструктура” да подготвя процедурите за трите лота между Стара Загора и Карнобат”, заяви Гагаузов, "Техните предположения са, че до края на този месец ще са готови, за да обявят процедурата. След това обикновено се дава един месец срок, за да могат кандидатите да предложат офертите си, през това време се назначава комисия, която да ги оцени и се надявам през началото на месец септември да има фронт за работа по всичките три участъка между Стара Загора и Карнобат”, заяви министърът. На въпрос кога ще се направи първа копка на тунел под Шипка, министър Асен Гагаузов отговори: "Когато се появи кандидат-концесионер, с най-голямо удоволствие, ще проведа преговори, ако бъда натоварен с това, за да започнем изграждането на тунел под Шипка”. Министърът коментира и проектът "Севтополис”, предвиждащ изваждане на древния град от водите на язовир "Копринка". "Проектът не е фантазия, защото хората вече на луната се качиха, защо пък да не се направи това. Просто трябва някой активно да се заеме с този проект и да види как и откъде ще се извърши финансирането. Според мен ще се получи нещо много хубаво, ако се изгради Севтополис”, каза още министър Гагаузов.
подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. строител
    #3

    Не обичам да употребявам обидни квалификации, но този е голям нещастник - не знам по-ли е голям от Церовски и от Паскалев, но явно там избират най - големите нащастници на този пост. Как си я представя, този селски кмет, че ще може за един месец да обяви обществена поръчка, за още един да я оценят и след 2 месеца да започнат да изграждат магистралата? Защо заблужадава всички наоколо / или може би толкова му е капацитета/ - не знае ли, че всички обществени поръчки се обявяват в бюлетина на ЕС, за

  2. стефан
    #2

    има едно такова малко заплетено на пръв поглед понятие "административен капацитет". та това и е болката на нашата администрация и политическа класа - непознаване на европейското законодателство (виж например целия ялов дебат за ДДС) и липсата на достатъчно обучени и бих казал обиграни висши държавни служители, които да движат държавнатат машина в условията на, нека го признаем, чудовищно тежка евопейска администрация. към това като се добави тоталната корупция по висшите етажи (то фирмите за строежа

  3. craghack
    #1

    Как ще има административен капацитет, когато всяко правителство измита кадърните държавни служители, за да назначи на тяхно място безгласни мижитурки? освен това с какво държавата привлича млади и перспективни кадри? Със стартови заплати от по 250 - 300 лева, които не се променят с години? Самият аз съм работил в държавна администрация с ранг на министерство и заплатата ми бе 267 лева чисто. Не се промени за трите години, които прекарах там. Днес работя в частна фирма и вземам 1100 лева. Пак е недостатъчно,

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.