При анулиран полет "УизЕър" автоматично ще връща парите в акаунта на клиентите си

При анулиран полет "УизЕър" автоматично ще връща парите в акаунта на клиентите си

Авиокомпанията "УизЕър" (Wizz Air) обяви, че въвежда автоматично възстановяване на заплатената сума за анулиран полет. Това се прави заради по-големия брой отменени полети като резултат от мерките срещу неразпространение на коронавируса. В такива случай клиентите на авиопревозвача ще получават автоматично в акаунта си 120 процента от сумата за връщане.

Временно ще бъде деактивирана функцията на компанията за онлайн подаване на искове за възстановяване на суми до 14 април 2020 г. Целта е "УизЕър" да може да се справи с над 100 пъти по-големия брой на случаи на анулирани полети.

Дружеството уверява всички свои клиенти, че дори и да отнеме повече от обикновено, всички искове ще бъдат обработени и клиентите ще могат да се възползват от правото си на възстановяване за заплатената сума след анулиран полет.

Разработва се и автоматизиран процес на възстановяване на заплатени суми и за туристически агенции, но докато това стане факт, тези агенции ще могат да се обръщат към кол центъра на авиокомпанията.

Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции – включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.

"УизЕър" моли всички свои клиенти да запазят спокойствие и да използват винаги, когато е възможно, онлайн платформите за самообслужване на компанията, посочени в имейлите, за да бъде сведен до минимум трафикът към изключително натоварените кол центрове.

Превозвачът се извини за причиненото неудобство в резултат рестрикциите за пътуване и отменените полети, макар това да е извън нейния контрол. Тя гарантира, че обработката на искове и процедурите по възстановяване на суми остават неин основен приоритет.

Споделяне

Още от Бизнес

Какво показва отмяната на карантини за VIP- персони в България?