Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

При строителството на пътища не се краде

”Строим десет пъти по-евтино от Германия”

8 коментара
При строителството на пътища не се краде

В пътностроителния сектор  - ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя, защото строим десет пъти по-евтино от една Германия. Това заяви председателят на управителния съвет на Агенция ”Пътна инфраструктура” (АПИ)  Лазар Лазаров пред Нова телевизия.

Според него ”един камък струва при нас на същата цена, както и в същата Германия, но пък поне 6 пъти по-ниски са разходите за труд”:

”Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси”, каза Лазаров.

Според него имало и дъмпинг от страна на съмнителни компании:

”Идват такива, чиито мениджъри нито съм виждал, нито съм ги чувал!”.

Лазаров посочи, че винаги е признавал, че е ”лобист на българските пътностроителни фирми”. 

”Работил съм преди в частния сектор. Не съм работил в пътния сектор, не лобирам за такива фирми”, каза Лазаров.

Той посочи, че няма да има ремонти по магистралите в активния летен сезон.

” За юли и за август премиерът нареди тапите да са минимални. Състоянието на тези отсечки е наистина ужасяващо и хората които пътуват, го виждат и приемат го с разбиране”, казва Лазаров.  

По думите му след първия сняг нямало нови участъци, които са в дупки.

Според него приходите от пътищата не са малко.

”Хората, които казват, че асфалтът не се яде, не са прави, защото пътният сектор създава много работни места!”, коментира шефът на пътната агенция.  

Той твърди, че дори хората в Северозападна България нямали право да се оплакват.

”Защото като правим някои пътища в Централна България, инертни материали например ги караме от този регион – от Северна България, а това са пак разходи за местната работна ръка”, каза Лазаров.  

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

8 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. teraflop
    #8

    Строим десет пъти по-евтино от Германия,ама и десет пъти пътищата са ни по-калпави от германските.Десет пъти са ни по-малки заплатите и пенсиите.Десет пъти цените на храните ни са по-високи от германските и так далее.Все по десет пъти,но не е в наша полза.

  2. Ozzy
    #7

    При строителството на пътища не се краде. Да бе!

  3. обикновен_deactivated_1521757111
    #6

    Не знам дали в България се строи 10 пъти по-евтино от "една Германия", но със сигурност е поне 11 пъти по-калпаво...

  4. Доналд Дък
    #5

    В България в строителството се е крало винаги с огромна сила и преди и сега. Само, който не е построил НИЩО може да говори така или този, който краде и днес.Крадат се цели вагони с пясък, чакъл , желязо, цимент и дори асфалт. От всичко , което е някакъв материал се КРАДЕ.

  5. Така и в Испания не крали... а едната магистрала от 300-400 км. се оказал с 5 или 10 см по тясна...:)))

  6. strobo
    #3

    Мантри!! Не се краде!?! Няма как да не се краде и то при строеж на пътища, където практически всичките работи са \"скрити\" и са в огромни обеми, при капитализЪма се краде под път и над път, краде се и тук, затова и интерес сред "бизнеса"..Важното е да е в прилични граници и да не дразни народеца...

  7. Коментарът е изтрит в 21:14 на 30 ноември 2021 от автора.
    #2
  8. Boriana Boneva
    #1

    мммм, странно, като не се краде защо е това натискане на фирми и хора да работят там, при положение, че заплатите са ниски. Всъщност не са ниски. Аз знам, че жена, която отговаря за меренето на наслагвания материал за здравина получава 1500 лв. За някои това е ниска заплата, но за квалификацията която тя има си е направо боготство. Сравнете я с тази на асистентите които да доктори от БАН и учителите. А работата й е да вземе проби и на уреди да ги провери.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.