Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Ръководството на БДЖ е безсилно пред кражбите

6 коментара
Ръководството на БДЖ е безсилно пред кражбите

Кражбите в БДЖ не могат да бъдат спрени, а само ограничени, както не може да бъде спряна престъпността в цяла България, каза в сряда изпълнителният директор на БДЖ Владимир Владимиров пред Нова телевизия.

Той съобщи, че след като се е върнал на работа в компанията през ноември, е разбрал, че  камерите и GPS-системите на локомотивите, чрез които се следи за източване на гориво, не работят.

Шефът на БДЖ допълни, че през 2014 година загубата на железниците отново е започнала да се увеличава. През 2013 година тя е била 30 милиона лева, а през следващата – 51 милиона лева.

"Предварителният отчет сочи 51 млн. загуба за 2014 г. Връщаме се в 2010 г. след като намалих загубата от 69 млн. лв. на 30 млн. лв. Без реформи БДЖ няма шанс, а тези, които се противопоставят на реформата, са на грешната страна," каза Владимиров, който беше освободен от компанията през март 2013 г. 

Шефът на БДЖ разказа, че крадците са много изобретателни. Използваните са преправени туби, за да могат да се крият в чанти за храна, после се надували и се точело гориво. В същото време уточни, че дисциплинарните уволнения често падат в съда, защото не винаги доказателствата за кражба издържат. 

Според Владимиров предишното управление е занемарило контрола върху системата. Той допълни, че е натоварил ръководството на "Товарни превози" да подготви комплекс от мерки за пресичане на кражбите. Това включва ангажиране на отговорността на машинистите за изправността на GPS-системите, монтирани във влаковете.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

6 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. ivankristov
    #6

    Изпълнителният директор на бдж владимир владимиров е първият комсомолският секретар на дкмс при бсп по времето на жан виденов и първанов какви реформи може да направи един платен комсомолски секретар.

  2. Milev
    #5

    А бе те релсите не могат да опазят, та говорим за туби. Не е виновно ведомството, а циганите.

  3. boby1945
    #4

    Българите и хората въобще, сме си крадливи от време оно, затова османлиите са рязали едната ръка на крадците..... на някои по проминентни и двете.....

  4. daskal
    #3

    Е, поне не угасва светлинката от социализЪма. Ако някое детенце пожелае да научи какво е бил той - може спокойно да му го покажат чрез БДЖ. Всичко живо - от пазача до директора - краде! Единствената разлика са показателите. Ако беше по онова време - минусите пред милионите постоянни загуби щяха да са плюсове. Още плащаме онова благоденствие...

  5. Jordan*
    #2

    Българите се научиха да крадят през време на социализЪма! Тогава се казваше "вземам си" от общото ( тази дума синоним на комунизма)! Направете БДЖ частна, но истински частна собственост, притежавана от честни хора и ще видите, че няма нужда да пишете такива заглавия! Проверете дали се краде в предприятието Олинеза, гр. Костинброд и защо не се краде?!

  6. boby1945
    #1

    Аман от приказки на тема БДЖ!!! Забравете глупавите рИформаторски приказки и го управлявайте БДЖ-то, поне като при ТАТО, ако не можете като по времето на Калчев....

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.