Ръст на онлайн поръчките с над 200% отчита "Кауфланд"

Ръст на онлайн поръчките с над 200% отчита "Кауфланд"

Търговската верига "Кауфланд" е увеличила с над 200 процента онлайн поръчките на предлаганите съвместно с платформата за доставки Фуудпанда (oodpanda) над 2000 нейни артикула, съобщиха от компанията в петък. Ръстът е отчетен за периода от началото на септември до сега и веригата планира да прибави още 1000 продукта към кошницата си до края на годината.

Най-предпочитаните за онлайн пазаруване стоки са млечни и месни продукти, колбаси, плодове и зеленчуци, минерална вода и основни храни. При поръчка за минимална сума от 30 лв. доставката на продуктите е безплатна.

В платформата на foodpanda предстои да бъдат налични и над 20 нехранителни артикули, които компанията ще предложи специално по повод Black Week само в периода 9-15 ноември 2020 г. Асортиментът ще продължи да се разраства и с тематични предложения по повод наближаващите коледни и новогодишни празници, посочват от "Кауфланд".

Въпреки нарастването на асортимента и значително по-големия обем онлайн поръчки, Kaufland България и foodpanda се стремят доставката да бъде изпълнена в рамките на не повече от 60 минути от момента на постъпване на поръчката. Стоките се доставят при спазване на всички мерки за безопасност. При онлайн плащане има опция доставката да бъде безконтактна.

Всеки, който желае да пазарува онлайн от Kaufland, трябва да се регистрира през интернет страницата или мобилното приложение на foodpanda. В полето за търсене следва да бъде въведен адрес, на който да бъде получена поръчката. След това трябва да бъде избрана секция "Магазини", а от там системата показва най-близкия обект на Kaufland. При клик върху него се зарежда асортиментът, предлаган от компанията онлайн, разпределен по продуктови групи с цел улеснение на клиентите, и пазаруването може да започне.

Споделяне

Още от Бизнес