Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Разменили сме си 11 млн. SMS-и по Великден

0 коментара

По Великденските празници българите са си разменили 10.9 милиона кратки текстови съобщения (SMS-и), сочат данните на тримата мобилни оператора, обявени в петък.

Най-активни са били абонатите на втория по големина телеком "ГлоБул", които са изпратили 4.4 милиона SMS за времето от 22.00 ч. на 14 април до полунощ на 16 април. Това е ръст от около 30% спрямо миналогодишния Великден.

 

За същия период от време абонатите на "Мобилтел" са пратили 4.1 милиона текстови поздравления, като голям брой потребители са честитили християнския празник и с мултимедийно съобщение – MMS. Операторът не дава сравнение на данните с предишния Великден.

 

Телекомът с най-малко абонати – "Виваком", отчете най-голям ръст във великденските SMS-и. Техният брой се е увеличил с 45 на сто спрямо 2011 г. и близо 2.4 милиона кратки съобщения са били изпратени от клиентите по празниците.

 

И трите мобилни оператора отбелязват, че въпреки нарасналия трафик по Великден не са констатирали смущения в работата на мрежите си.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.