Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Разминаване между онлайн офертите и условията в хотела е най-честата измама на морето

Такси като "празен стол"и "желание на клиента” били по-скоро екзотика, показват проверките на КЗП

6 коментара
Разминаване между онлайн офертите и условията в хотела е най-честата измама на морето

Несъответствие между "лъскавите" стаи в онлайн офертите и реалните условия в хотелите - това е най-честото нарушение, което открива Комисията за защита на потребителите (КЗП) при проверките си по Черноморието.

Голяма част от оплакванията на летовниците и тази година са за лоша хигиена в заведенията и некачествена храна, съобщи БНТ.

Инспектори от вътрешността на страната и тази година са командировани по Южното ни Черноморие, за да има по-чести проверки на повече места.

Въпреки вниманието, което привлякоха такси като "празен стол"и "желание на клиента”, проверяващите в района на Бургас не са засичали често такива случаи, съобщи БНТ.

”Като че ли жалбите и сигналите най-общо казано срещу места за настаняване - семейни хотели, самостоятелни стаи, са повече от тези, които касаят заведения за хранене и развлечение. Има разминаване между очакванията и в действителност при настаняване на определени туристи. Но не са чак толкова много жалбите и сигналите в сравнение с минали години, горе-долу бройката се запазва”, коментира Николай Стойков, регионален директор на КЗП-Бургас.

От около 2 500 проверки от началото на тази година, Комисията за защита на потребителите досега е съставила близо 160 акта за нарушения.

Повечето сигнали постъпват от летовници, които сами организират почивката си.

”Освен права, имаме и отговорности като потребители. Преди да ползваме услугата, сме длъжни да се запознаем с цялата предварителна информация, която я съпътства. Търговецът е длъжен да я даде, а ние сме длъжни да я прочетем”, каза Стойков.

Проверките по морето продължават, а в немалка част от случаите инспекторите проверяват туристическите обекти и като "тайни клиенти".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

6 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. trezwomislesht
    #6
  2. trezwomislesht
    #5

    _"Но не са чак толкова много жалбите и сигналите в сравнение с минали години, горе-долу бройката се запазва”_ ... Е каква е тогава ползата от санкциие след като нямат ефект?

  3. анита хегерланд
    #4

    Трябва да се създадат правила /закон/ за онлайн офертите, на какви критерии да отговарят и в какъв срок да се отразяват променените условия. Рекламите винаги продават мечта, съновидение, а не реалност. Затова понякога са по-скъпи от самия продукт.

  4. Александър Борисов
    #3

    Това че,бройката на жалбите "горе-долу" се е запазила в сравнение с миналите години,показва че "горе-долу"няма никакво подобрение.

  5. Чавдар Николов
    #2

    Тия са големи загубеняци, как не са се сетили досега за такса Тоалетна или Wi-Fi...

  6. Milenca
    #1

    Май наистина хигиената куца в настаняването у нас. Както и добрата храна.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.