Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Реклама на "Коч холдинг" във "Всяка неделя""

0 коментара

Рекламен клип на турският "Коч холдинг", който се съревновава заедно с американската "Вива венчърс" за покупката на БТК, бе излъчен в предаването "Всяка неделя" на Кеворк Кеворкян по БНТ.

Клипът бе излъчен в момент, когато сделката за продажбата на телекома все още не е приключила.

В 45-минутно интервю вицепрезидентът на корпорацията Али Коч говори за баща си, историята на рода и за вложените инвестиции.

Убеден съм, че България ще бъде врата за турския бизнес към Европейския съюз", заяви Али Коч. Той е убеден, че корпорацията "Коч" ще действа в България в дългосрочен план, независимо дали последната им инвестиция за БТК ще бъде успешна, или не.

"До момента в България сме инвестирали в магазините "Рамстор" и в няколко бензиностанции, но сега имаме намерение да направим много по-голяма и важна инвестиция", подчерта той.

"Най-важното за страни като България и Турция е да направим разликата между тези, които могат да направят добро за държавата, и онези, които не правят добро", заключи Али Коч.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.