Рекламата на малко познати места в България тръгна с гробницата в Александрово

Изработването на 10 клипа с участието на ексурзоводи струва близо 30 000 лв.

Рекламата на малко познати места в България тръгна с гробницата в Александрово

Рекламата на малко познати места у нас през социалните мрежи тръгна с красотата на източните Родопи, гробницата в Александрово и ротондата "Свети Георги" в София.

Клиповете са направени съвместно с представители на Асоциацията на екскурзоводите в България, които обявиха, че на 1 септември излизат на протест, заради липсата на подпомагане от страна на държавата.

Инициативата за популяризиране на малко известни местности и туристически обекти е в изпълнение на поетия от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова ангажимент към екскурзоводите по време на работна среща с тях в края на месец юли, посочват от туристическото министерство.

Целта е да се насърчи работата и търсенето на местните екскурзоводи, които представляват една от най-тежко засегнатите професии в сектора заради пандемията от Covid-19.

Чрез клиповете с тяхно участие туристите ще се запознаят с това, което би допринесъл един добър екскурзовод за пълноценното им преживяване. Ще бъдат показани лицата на тези, които знаят и пазят история, традиции и забележителности, посочват от Министерството на туризма.

Кампанията включва заснемането на 20 видеа, представящи по-малко известни дестинации и културно-исторически паметници у нас, но с голям потенциал за развитие. В клиповете екскурзоводи разказват любопитни факти за места и забележителности, които са с ниска посещаемост от българските и чужди туристи.

Първият клип показват част от красотата на Източните Родопи - каньона и поречието на река Арда. Това е едно от най-живописните места у нас, което започва да набира популярност в последните две години.

Вторият клип е посветен на ротондата "Св. Георги" в София. Покрай нея всекидневно преминават стотици жители и гости на столицата, но малцина са влизали в нея, за да видят петте пласта стенописи. Ротондата е смятана за най-старата запазена сграда в София, която е построена в началото на IV век.

Третият клип от тази поредица е посветен на една малко известна гробница до хасковското село Александрово. Размерът ѝ е впечатляващ, а стенописите в нея са добре запазени. В непосредствена близост до нея е Музеят на тракийското изкуство, в който се съхранява едно от първото обработено злато в света.

С тази кампания ще бъде създадена една интригуваща поредица, която да е интересна и сама по себе си. Във времето тя може да се допълва с още епизоди от различни локации и в различните сезони.

Обектите са заснети от продуцентска къща IVAN RADEV STUDIO. Компанията събира професионалисти с над 10-годишен опит в телевизията и рекламата. Дейността на фирмата включва разработване на концепции и сценарии за телевизионни предавания, сериали и реклами, организиране и провеждане на събития от различно естество. През годините екипът е работил по над 60 различни предавания и сериали, разработил сценариите на някои от най-забавните и най-гледани реалити формати и шоу програми в България, както и на някои от най-успешните и запомнящи се телевизионни реклами и събития.

Общата стойност на целия проект е 29 940 лв., посочват от Министерството на туризма.

Кампанията стартира първо в социалните канали на Министерство на туризма. Клиповете са на български език и със субтитри на английски език.

Споделяне

Още от Бизнес

Какво показва отмяната на карантини за VIP- персони в България?